פיאט פולבק בארץ - אוטו

פיאט פולבק בארץ

הטנדר החדש של פיאט, שמקורו במיצובישי, יוצא לדרך המקומית

פיאט ישראל מתחילה בשיווק הפולבק (Fullback), למעשה הגרסה של המותג האיטלקי למיצובישי טריטון המוכר. מדובר בטנדר אשר מיוצר על ידי מיצובישי בתאילנד לצד הטריטון וההבדל הוא ברמת הקוסמטיקה בלבד, בדגש על החזית, כמובן.
למרות ששוק הטנדרים כבר אינו גדול כמו בימי הזוהר שלו, הרי שעבור פיאט ישראל מדובר בתוספת מעניינת להיצע, שמקנה לה דריסת רגל בשוק בו מעולם לא התמודדה. העובדה שהטנדר שלה הוא למעשה גרסה של טנדר של אחד המותגים המבוססים בארץ בתחום, בוודאי תסייע לה.
בניגוד לטריטון, לפולבק היצע גרסאות קטן יחסית והוא מגיע רק בגרסאות הנעה כפולה אוטומטיות (חמישה הילוכים) עם תא נהג כפול והמנוע החזק בהיצע (2.4 ל', טורבו-דיזל, 181 כ"ס). הפולבק מגיע עם מערכת ההנעה סופר-סלקט, הכוללת דיפרנציאל מרכזי, ולכן מאפשרת נסיעה בהנעה כפולה גם בכביש.
מחירו יחל ב-230,000 שקלים והרכב יגיע עם 7 כריות אוויר, התרעה על סטייה מנתיב ומצלמה אחורית. כמו כן הוא מצויד בבקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקים קלים ובמערכת מולטימדיה מקורית, כולל דיבורית, עם מסך "6.1, ושליטה מההגה.
חבילת הפרמיום (12,000 שקלים) תוסיף אפשרות לנעילת דיפרנציאל אחורי, עור, כיוון חשמלי למושב הנהג, שליטה על ההילוכים מההגה, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה מקומית עם מסך גדול יותר (הכוללת ווייז) וצמיגים וחישוקים במידות נדיבות יותר.
ההשוואה המתבקשת למיצובישי מראה כי בפיאט הצליחו לייצר מחיר תחרותי. גרסת הפרימיום זהה מבחינת יחידת הכח לרמת "דקאר" של הטריטון ורמת האבזור גבוהה יותר - במחיר כמעט זהה. הגרסה הרגילה דומה במחיר ל"דזרט" של מיצובישי, אך מצוידת במנוע חזק יותר (למיצובישי המקביל 151 כ"ס), וגם רשימת הציוד מעט עדיפה. הפולבק יוצע עם אחריות מלאה של שנתיים, ושנתיים נוספות על חטיבת הכוח. בשלב ההשקה הפולבק יקבל אחריות מלאה לארבע שנים - בהמשך יהיה אפשר לקבל את האחריות המוארכת בתוספת של 3000 שקלים.
יוני אבי-טוב סמנכ"ל החטיבה העסקית בסמל"ת, האחראי על תחום המסחריות-משאיות, מצפה למכור 150-200 מכוניות עוד השנה, כאשר השאיפה היא למכור מספר כפול מזה ב-2017. "הפלח הזה גדל השנה לכיוון של 4000 כלים, אבל לא ברור האם זו הבלחה חד-פעמית או דבר שיזכה להמשכיות. אנחנו בכל מקרה נרכב על הגל". אבי-טוב מציין שיש כאן שילוב מצוין בין המוניטין הטוב של מיצובישי בתחום הטנדרים לבין השם הטוב של פיאט בתחום המסחריות. מבחינתו זה ימלא את הצורך להציע מענה לאותם לקוחות של פיאט בתחום הכבד והמסחרי שרצו גם טנדר.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות