שבעה חודשים (וקצת) לאחר שחשפה פרארי את מתיחת הפנים של ה-FF, שנקראת מאז GTC4Lusso, חושפת עתה יצרנית האקזוטיקה האיטלקית גרסה חדשה וקצת פחות יקרה למכונית ה"משפחתית" שלהם. בתפריט - מנוע V8 טורבו של ה-488 והקליפורניה במקום ה-V12 שמשרת את הלוסו הבכירה.
גרסת הבסיס החדשה תשתמש במנוע ה-V8 בנפח 3.9 ליטר טורבו שהותקן לראשונה בקליפורניה, ומאז התמקם גם בתא המנוע של ה-488. בראשונה הוא מפיק 560 כ"ס, בשניה 660 כ"ס, ובלוסו הוא מקבל גרסה חדשה - 610 כ"ס ב-7500 סל"ד ומומנט של 77.5 קג"מ בין 3000 ל-5250 סל"ד. אנשי פרארי מספרים כי למנוע מפות ניהול שונות בהתאם להילוך בו נמצא הרכב, כדי "להעניק חווית האצה אחידה בכל הילוך", או משהו בסגנון.
פרארי GTC4Lusso מקבלת גרסה מוזלת
צילום: מנהל
אגב, למי שלא זוכר, ה-V12 האטמוספרי שמשרת את הלוסו הבכירה הוא בנפח 6.2 ל' ומפיק 690 כ"ס ב-8000 סל"ד ו-71 קג"מ, ש-80% מהם מגיעים כבר ב-1750 סל"ד.
הביצועים, כמו שמצפים מפרארי, אפילו בגרסת בסיס - מעולים. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת רק 3.5 שניות ומהירות מרבית של "לפחות 320 קמ"ש" (3.4 שניות ו-334 קמ"ש, בגרסה הבכירה). אנשי החברה מתגאים כי בנוסף לביצועים המעולים במצערת מלאה, הלוסו טורבו נוחה לנהיגה רגועה ושקטה וידידותית לסביבה בסל"ד נמוך. ברצינות. בפרארי.
פרארי GTC4Lusso מקבלת גרסה מוזלת
צילום: מנהל
גרסת הבסיס של פרארי GTC4Lusso תגיע ארצה במחצית הראשונה של שנת 2017, ועל פי הערכות תעלה כ-2.3 מיליון שקל במקום 2.65 מיליון.
פרארי GTC4Lusso מקבלת גרסה מוזלת
צילום: מנהל