אחרי הפסקה ארוכה, חוזרת UMI לשווק בשיראל את שברולט קפטיבה בגרסה מחודשת. חיצונית קיבל רכב הפנאי הבינוני (שבעה מקומות) חזית מחודשת, עם שבכה בסגנון העכשווי של שברולט ותאורת 'לד' ליום. גם תא הנוסעים עבר רענון והשינוי הגדול כאן הוא תוספת מערך ה'מיי-לינק' שפגשנו בשפע דגמים אחרים של היצרן, כולל מנגנון שיקוף 'קאר-פלי' ו'אנדרואיד אוטו'.
שברולט קפטיבה המחודש בישראל
צילום: מנהל
שינוי בולט יותר מתרחש מתחת לעור. לקפטיבה מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל חדש, חזק יותר מיחידת ה-2.2 ליטר המוחלפת, הן בהספק והן במומנט - 167 כ"ס (163 כ"ס בקודמת) ו-40.8 קג"מ ב-1750 סל"ד (35.7 קג"מ ב-2000 סל"ד). בשונה מבעבר, הקפטיבה מוצע עם מנוע הדיזל המוזכר בלבד (בעבר הוצעו גם מנועי בנזין, בנפחי 2.4 ו-3.0 ליטר).
המנוע החדש משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית (מתוצרת אייסין) והכוח מועבר לגלגלים הקדמיים בלבד. שילוב זה מביא את המכונית ל-193 קמ"ש מרביים ול-100 קמ"ש ב-10.6 שניות. למרות שיחידת ההנעה מצוידת בממיר קטליטי סלקטיבי (SCR) עם מיכל נפרד לאוריאה, לקפטיבה ציון 15 בדירוג הירוק. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 14.2 ק"מ לליטר.
שברולט קפטיבה המחודש בישראל
צילום: מנהל
מחירי שברולט קפטיבה ינועו בין 220,000 שקלים (רמת גימור LS) ל-230,000 שקלים (רמת גימור LT). רמת הבסיס תוצע עם בקרת אקלים מפוצלת, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי "17 ועם ממשק המולטימדיה 'מיי-לינק' המוזכר. רמת הגימור הגבוהה יותר תוסיף גם בקרת שיוט, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, גימורים קוסמטיים מבפנים ומבחוץ (כולל פנסי ערפל) וריפודים משולבי-עור.

שברולט קפטיבה המחודש בישראל
צילום: מנהל