מאחורי הקלעים החלה מיצובישי ישראל במהלכי שיווק ראשוניים לציי רכב ולקוחות פוטנציאלים לאאוטלנדר PHEV. רכב הפנאי ההיברידי-נטען של מיצובישי יחזור לשוק המקומי בתחילת השנה הבאה במהדורה מחודשת, עם רמת אבזור משופרת גם בצד הבטיחותי, ומחיר תחרותי יותר מבעבר. היבואן מאמין ומקווה שהמחיר לא יחצה את רף ה-200,000 שקלים (וכנראה שזה בדיוק יהיה המחיר) לעומת תג של 225,000 שקלים בעבר.
מיצובישי מתכוננת ל-PHEV
צילום: מנהל
בנוסף, וכמו שסיפרנו בעבר, כלמוביל, יבואנית מיצובישי, הצליחה לקבל את מלוא האישורים לטעינה ביתית פשוטה יותר עבור האאוטלנדר PHEV, שלא תדרוש הקמת עמדת טעינה חכמה ייעודית ויקרה.
כזכור, לאאוטלנדר PHEV שני מנועים חשמליים, שמפיקים 82 כ"ס כל אחד ויוצרים הנעה כפולה, וכן מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר שמייצר 121 כ"ס ומשמש הן כגנרטור להפעלת המנועים החשמליים/טעינת המצבר, והן כהנעה ישירה לגלגלים הקדמיים (ללא תיבת הילוכים) בזמן שיוט. הטווח החשמלי המוצהר הוא 52 ק"מ והביצועים נאים: 170 קמ"ש מרביים והאצה למאה קמ"ש ב-11 ש'.
מיצובישי מתכוננת ל-PHEV
צילום: מנהל

וגם ASX
במהלך המחצית הראשונה של 2017 מיצובישי ישראל מתכננת להמשיך ולחזק את כוחה בתחום הפנאי עם תחילת שיווק ה-ASX - צעד עליו מדברים בחברה כבר זמן רב, אך עד היום לא הגיע לשלב המימוש. הרכב הוותיק (הושק ב-2010) עבר מקצה שיפורים השנה וכרגע אמור להיות מיוצר לפחות עד 2019. להזכירכם הוא מבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר עם בסיס גלגלים דומה (267 ס"מ) אך אורכו (430 ס"מ) קצר מהותית וקרוב יותר לשל כלים מקטגורית כלי הפנאי הקטנים כמו אופל מוקה או הונדה HR-V. הכוונה היא להביאו עם מנוע 2.0 ליטר ותיבה אוטומטית רציפה (יחידת כח דומה לזו שבאאוטלנדר) ולמקמו כאלטרנטיבה פחות יקרה לגרסאות ה-1.6 של הטוסון.
יורשו, שמכונה כרגע XR, יהיה גדול ומתוחכם יותר ועשוי אף הוא להגיע לארץ עוד לפני סוף 2017.
מיצובישי מתכוננת ל-PHEV
צילום: מנהל