זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות במשקפי Tralyx Slim של רודי פרוג'קט בשווי 950 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל-[email protected] עד 25 לאוקטובר, ולהשאיר פרטי התקשרות, שם מלא ומספר טלפון.
 
המזהה הראשון החודש – ערן אלדר, אחד העוקבים הנאמנים של המדור שמפגין היכרות מדהימה עם כל פינה בארץ – צפה כי "יהיו לך הרבה שינחשו נכון", והוא צדק. מתברר שהאתר לזיהוי בחודש שעבר, עין לימור (המוכרת גם בשם עין לימון), הוא באמת אתר שרבים-רבים מכירים – ויודעים לזהות. אולי הייתי צריך לצלם את נקבת הנביעה ולא את הבריכה כדי לאתגר אתכם קצת יותר...
 
לאלו מכם שלא מכירים, נספר כי מדובר במעיין בערוץ נחל כסלון המזין בריכה לא גדולה או עמוקה במיוחד, אבל יותר ממספקת לטבילה מרעננת ביום קיץ חם. סביב המעין יש די והותר מקומות מוצלים לפיקניק – וגם עצי תאנה ושיחי פטל מניבי פרי (בעונה כמובן). ההגעה למעין קלה מאוד ולא דורשת רכב שטח או נסיעה ארוכה בדרכי עפר, וההליכה קצרצרה. אפשר לשלב עצירה במעין בטיול שטח בהרי ירושלים, או סתם לעצור במקום בדרך אל או מירושלים.
 
לפי השרידים במקום נראה כי בעבר הייתה במקום בריכת אגירה גדולה בהרבה, בגודל של 18X10 מטרים. הבריכה המקורית היא ככל הנראה מהתקופה הרומית, והם גם אחראים לנקבה שנחפרה במעין (שיטה מקובלת להגברת נביעה של מעינות שכבה). השם עין לימון הוא שיבוש של השם עין לימור, שהוא בעצמו עברות של השם "עין למור" (למור – 'אהבה' בצרפתית). מקור השם הוא, על פי האגדה, העובדה שהמעין שימש בעבר כנקודת מפגש רומנטית לנזירים ונזירות ממנזרים בסביבה.
 
והזוכה שלנו החודש בנעלי טכניקה T-CROSS MID SYN GTX בשווי 950 שקלים הוא עמית צנגוט. הסתיו שבפתח הוא זמן מצוין לשחוק את הנעליים על שבילי ישראל!
 
הפרס החודש – משקפי Tralyx Slim מקולקצית 2018 של רודי פרוג'קט. מדובר במשקפיים קלים ומאווררים במיוחד, לנוחות מרבית ומניעת הצטברות אדים במהלך פעילות ספורטיבית. הם שומרים על העיצוב המוכר של דגם ה-Tralyx המוכר, אך מציעים מסגרת קטנה יותר להתאמה טובה לבעלי מבנה פנים צר. כמקובל במשקפים של רודי פרוג'קט, ניתן להתאים להם מספר סוגי עדשות, כולל עדשות מתכהות, ולחבר אליהן אפון עם עדשות אופטיות. המחיר לצרכן: 950 שקלים.
 
זהה את האתר - וזכה בפרס (אוקטובר)
צילום: אתר השטח הישראלי