סיטרואן קקטוס התקבל בהתלהבות רבה בארץ ובעולם בזכות העיצוב המקורי ומלא השיק, ואפילו זכה בתואר "אוטו השנה" כאן אצלנו. אולם בשוק הישראלי חובב האוטומט, המחסור בתיבה שמחליפה לבד הילוכים היה מכשול משמעותי. ואכן, פחות מ-600 קקטוסים נמכרו בישראל ב-2016, למרות מחיר אטרקטיבי ביחס למפרט.
עכשיו, אחרי מספר דחיות, מגיע סוף סוף הקקטוס עם תיבה אוטומטית - ושומר על תמחור תחרותי. התיבה האוטומטית משודכת אך ורק למנוע 1.2 ל' מוגדש (110 כ"ס), כאשר שאר האבזור זהה לגרסה הידנית, מלבד חישוקים גדולים יותר - "17 במקום "16.
קקטוס אוטומטי - החל מ-100,000 שקלים
צילום: מנהל
המחיר יעמוד על 100,000 ש"ח לרמת האבזור פאן (Fun) בהשקה, 105,000 ש"ח מחיר מלא. תוצע גם גרסת גוון אחד (one tone), שבה ה"אייר באמפס" (Airbumps, מיגוני הצד מפלסטיק) בצבע הרכב. זו מוסיפה גם מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה ומערכת קישוריות חדשה בשם "טאץ'" (touch), במחיר של 108,000 שקלים. האחריות - וזה תקף מעכשיו גם לגרסאות הידניות - היא לחמש שנים או 120,000 ק"מ.

מערכת הטאץ' פותחה יחד עם פוינטר וכוללת שירות אונליין, שירותי דרך, אפליקציות שונות כולל ווייז ועוד. מחיר המחירון שלה הוא 4,000 שקל, אך היא תוצע במחיר השקה של 1,000 שקל. בנוסף יידרש תשלום חודשי לחבילת סלולר ושירותי איתור - 50 שקלים לחודש בתכנית לשנה, 30 שקלים בתכנית לשלוש שנים.
קקטוס אוטומטי - החל מ-100,000 שקלים
צילום: מנהל
דני שביט, מנכ"ל לובינסקי