ניסאן ישראל החלה בשיווק הקשקאי המחודש, אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה האחרונה. שינויי העיצוב כוללים פגושים חדשים (שהאריכו את הרכב ב-1.7 ס"מ) כמו גם שבכה, מכסה מנוע ופנסים חדשים. אלו יוצרים מראה שתואם את קו העיצוב הנוכחי של ניסאן.
גם בתא הנוסעים בוצעו שינויים רבים, והבולטים לעין הם גלגל הגה חדש, ובגרסאות המצוידות יותר מערך מולטימדיה מקורי מתקדם יותר ומושבים משופרים. בנוסף, ריפוד העור בגרסת הטקנה, היקרה בהיצע, אמור להיות איכותי מבעבר, וכך גם מערך הכיוון החשמלי במושבים שלה. אנשי ניסאן טוענים גם לבידוד רעשים טוב יותר (בין השאר על ידי החלקת תחתית הרכב) וכיול מתלים מוצלח יותר, הכולל מוטות מייצבים שונים. גם מנגנון ההגה הוחלף בחדש. סך השינויים אמור לייצר התנהגות כביש ונוחות נסיעה טובות יותר.

מי שלא שונתה היא דווקא חטיבת הכח – שספגה לא מעט ביקורת בשל הביצועים הפושרים של יחידת הבנזין. כמו בעבר יגיע הקשקאי עם מנוע 1.2 ל' טורבו, 115 כ"ס, עם תיבה ידנית או אוטומטית-רציפה. ניסאן קשקאי מוצע גם עם מנוע ה-1.6 ליטר דיזל שלו 130 כ"ס (ומשודך רק לתיבה אוטומטית).

במבחר המקומי נזנחה רמת האבזור הבסיסית, ויזיה, וההיצע מתחיל כעת מרמת 'אסנטה' (במחיר דומה לשל הויזיה היוצאת) כאשר מעליה נמצאות 'אסנטה-טק' ו'טקנה'. האבזור בגרסת הבסיס של הקשקאי כולל מולטימדיה מקומית, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "17 קלים, בלם חניה חשמלי וחיישני חנייה מלפנים ומאחור. בצד הבטיחותי מוצעת בלימה אוטומטית, זיהוי תמרורי תנועה, התרעה על סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי. גרסה זו מוצעת רק עם מנוע בנזין ותעלה 130,000 שקלים עם תיבה ידנית ו-144,000 עם אוטומטית.

לאסנטה-טק חישוקי "18, גג שמש, מולטימדיה מקורית, ריפוד נאה יותר ומצלמות היקפיות. היא תעלה 152,000 שקלים בגרסת הבנזין ו-154,000 שקלים בדיזל.

לטקנה חישוקי "19, תאורת לד מלאה, וכאמור ריפוד עור נאפה, תפעול חשמלי וזיכרונות לכיוון המושבים. בצד הבטיחותי נוספו ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור. המחיר – 160,000 שקלים לבנזין ו-162,000 שקלים לדיזל.