5 דגמי המשפחתיות הנמכרים
המשפחתית, ממש עד לא מזמן (ומאז שנות השמונים) ברירת המחדל של שוק הרכב הישראלי, כבר פחות דומיננטית – אבל עדיין סגמנט חשוב מאוד, ועם רבע מהמכירות הגדול ביותר. קורולה מובילה, ועושה זאת שנה שלישית ברציפות; אם אוריס, גרסת ההאצ'בק והסטיישן של הקורולה, הייתה נשארת עם שמה המקורי, סך המכירות היה מתקרב ל-14,000 יחידות. אוקטביה, שנייה, היא שעשתה את סקודה ליצרן האירופאי המוביל והיא יחידה בחמישייה הפותחת ממוצא זה.
 
טויוטה קורולה 2017           10,868
סקודה אוקטביה        8404
מאזדה 3                 6702
יונדאי i35 אלנטרה    5976
סוזוקי SX4     ח       4502  
 
 
טויוטה קורולה המשפחתית הנמכרת ביותר
צילום: תומר פדר, בני דויטש 
 
5 דגמי המשפחתיות הגדולות הנמכרים
הדגם ההיברידי של יונדאי מוביל בקטגוריה שהייתה מאוד חשובה, אך מעמדה ירד – למרות המיתוג הישראלי "מכונית מנהלים". לא ברור גם עתידה של הסונטה בשוק המקומי לאחר השינויים במס הירוק שעשו את רכישתה יקרים יותר. ולמרות הירידה העצומה במכירות – סך כל דגמי החמישייה הפותחת עומד 7315 יחידות, מחצית מהמכירות של קיה ספורטאז' – מדובר בקטגוריה בעלת נוכחות בשוק הרכב כאן.     
 
יונדאי סונטה             2344
סקודה סופרב           1955
מאזדה 6                 1239
פולקסווגן פאסאט      1009
שברולט מאליבו         768
 
 
 
טויוטה קורולה המשפחתית הנמכרת ביותר
צילום: תומר פדר, בני דויטש 
 
5 דגמי תת-המשפחתיות הנמכרים
דגמים מבוססי סופרמיני במבנה סדאן (4 דלתות, תא מטען נפרד), יוצרים מעין סגמנט נפרד, הנקרא "תת-משפחתיות" או "משפחתיות קטנות". לפעמים יש לכך גם ביטוי מעשי עם אורך גדול יותר בבסיס הגלגלים. שלושה דגמים לקחו את כל הקופה, כאשר הדגם הרביעי כבר נמצא הרחק מאחור. רוב המכירות כאן הם לציי רכב, ולמחיר העסקה השפעה מכרעת.
 
יונדאי i25      י          6516
מיצובישי אטראז'        5012
סקודה ראפיד            4049
קיה ריו                     907
מאזדה דמיו               764