רנו מגאן החדשה נחתה בישראל - לקראת תחילת שיווק ברבעון השני של 2017. מכונית מבחן המשמשת לצרכי תקינה ובדיקת היתכנות השיווק, נצפתה נעה בכבישי הדרום הבוקר (ד'), ותועדה על-ידי עורך "אוטו", ניצן אביבי. המכונית הייתה מדגם המגאן האצ'בק, אחת משלוש גרסאות מרכב של המשפחתית הקומפקטית.
מחברת קרסו נמסר כי בשלב זה עדיין לא הוחלט אילו גרסאות ישווקו כאן, אך ביבואנית מעריכים שיפתחו את השיווק דווקא עם גרסת הסדאן, החלטה הגיונית בהתחשב בפופולריות הרבה של מבנה זה בשוק הישראלי. הסדאן מחליפה למעשה את הפלואנס, שהייתה בדור השלישי של המגאן מעין מגאן-סדאן מוזלת. ביבואנית לא פוסלים עם זאת שכמו בעבר יוצעו כאן גם גרסאות ההאצ'בק והסטיישן.
רנו מגאן החדשה בישראל - השיווק בעוד חודשים
צילום: ניצן אביבי
הדור הרביעי של המגאן הושק בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ שעבר, וזמן קצר לאחר מכן הצטרפו להאצ'בק גרסאות סטיישן וסדאן עדכניות. היא מציעה עיצוב חדש לחלוטין, כמו גם שינוי דרמטי לתא הנוסעים הכולל בחלק מהגרסאות מסך מולטימדיה גדול וניצב.
היצע המנועים כולל, בין היתר, גרסת 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם 130 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. זו תהיה החשובה במבחר הישראלי, לצד מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (110-90 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת מצמד.
פרטים נוספים בנוגע למפרט הטכני ולאבזור, כמו גם מחירים, צפויים להתפרסם בסמוך לתחילת השיווק של הדגם בישראל בסביבות אפריל הקרוב. הדור היוצא של המגאן משווק בישראל במחיר התחלתי של 128 אלף שקל למגאן סטיישן (טורבו-בנזין רובוטית) או 123 אלף שקל לפלואנס דיזל ידנית (130 לרובוטית).
רנו מגאן החדשה בישראל - השיווק בעוד חודשים
צילום: ניצן אביבי