אחרי שנה מוצלחת במכירות ב-2016 והשקות חדשות במחצית הראשונה של 2017, מתכוונת קרסו - יבואנית רנו לישראל - להעמיק את היצע הדגמים שלה, בשורת מהלכים שיימשכו לתוך 2018.
גם גרסאות ספורטיביות
נתוני המכירות המוצלחים של רנו בישראל בשנה החולפת, הקנו לחברת קרסו, יבואנית המותג, את התואר "יבואן מצטיין" של רנו העולמית, וזאת בפעם השנייה. ענת מילוסלבסקי-כחלון, מנכ"ל המותג בישראל, מבטיחה שהתנופה במכירות תימשך. "המחצית השנייה של 2017 תהיה בעיקר מימוש ההשקות שביצענו בתחילת השנה" היא מציינת.
הדגמים החדשים של רנו: מכוונים ליותר
צילום: מנהל
רנו מגאן RS החדשה
מילוסלבסקי-כחלון מבשרת גם על חידושים עבור חובבי ההגה: "ישנה זווית ספורטיבית של רנו ואותה אנו מאוד רוצים להדגיש. מגאן RS החדשה תוצג בתערוכת פרנקפורט ואנחנו מאוד רוצים להביא אותה ב-2018". עוד קודם לכן, כנראה לקראת סוף 2017, אמורה להגיע לכאן מגאן GT החמימה, ואליה תתווסף גם רמת הגימור 'GT ליין', הכוללת תוספות קוסמטיות בעיצוב ספורטיבי. "למדנו שנכון לנו להיצמד למוקדי ההצלחה של המותג בעולם, ואחד מהם הוא תחום הספורט", אומרת מילוסלבסקי-כחלון ומוסיפה כי זו גם אחת הסיבות לפעילות קליאו צ'אלנג' המתקיימת בארץ.
העשרה ודגמים חדשים
ברנו בוחנים את יבוא כלל משפחת המגאן, כלומר את גרסאות הסטיישן וה-5 דלתות. הנטייה כרגע היא להביא את המגאן בגרסאות/ רמות הגימור היקרות והיוקרתיות יותר, כלומר 'GT' ו-'GT ליין' ולא את השגרתיות יותר. עבור עיקר השוק, מציינת מילוסלבסקי כחלון, הגראן קופה עושה עבודה טובה יותר, בשעה שגרסאות כמו סטיישן והאצ'בק נפגעות יותר מרכבי פנאי.
הדגמים החדשים של רנו: מכוונים ליותר
צילום: מנהל
רנו קוליאוס
בתחילת 2018 עשויים לנחות כאן גם הגראן סניק והקוליאוס, ולמרות שלאחרון חמישה מקומות בלבד, לפי מילוסלבסקי כחלון הוא עשוי להצליח כאן. עם זאת, הסניק הרגיל כנראה לא יגיע לכאן באותה תקופה. גם הטליסמן הגדולה נמצאת על הפרק: "פלח השוק הזה גדל בשנה האחרונה אבל בעיקר הודות למכוניות היברידיות שעתידן לא ברור. בעולם אנשי עסקים שרצו לבדל עצמם מהטרנד של הפנאי חזרו ל'מכונית המנהלים'; השאלה היא האם מגמה זו הגיעה גם לארץ".
מה שברור הוא כי המדיניות של רנו ישראל היא להוסיף גרסאות ספורטיביות ומועשרות לדגמים המשווקים כאן ולצרף אליהן בהמשך דגמים גדולים ויקרים יותר.
הדגמים החדשים של רנו: מכוונים ליותר
צילום: מנהל
מגאן GT-ליין