ביום ראשון הזמין מגזין "אוטו" כמאתיים מקוראיו להקרנת טרום בכורה של מה שמסתמן כ"סרט הנהיגה" של הקיץ הקרוב – וגם אנחנו הגענו, כמובן, לראות ולהתרשם. ויש בהחלט ממה להתרשם. "בייבי דרייבר" – על קצה המזלג ובניסיון שלא לעשות ספויילר – הוא סרט המתמקד בנהג מילוט של קבוצת שודדים, כאשר בין סצינת מרדף אחת לשניה יש, כמובן, גם סיפור אהבה.
 
בייבי דרייבר – לא רק בגלל המרדפים
צילום: מנהל
קווין ספייסי (השני משמאל)
 
צוות השחקנים כולל לא מעט שמות ופנים מוכרים, ואפילו מכובדים – כמו קווין ספייסי, ג'ון האם וג'ימי פוקס – שעושה עובדה סבירה בהחלט ביצירת הדמויות. התסריט לא יזכה כנראה בפרסים על מקוריות – קו העלילה הכללי צפוי למדי – אך הוא לא מזלזל באינטיליגנציה של הצופים עם התפתחויות מופרכות. יש כמובן את הדברים הרגילים, כנראה בשם הדרמה – דמויות ראשיות שסופגות כדורים וממשיכות לתפקד כמעט כרגיל, או עשרות ניידות שצצות בין רגע משום מקום – אבל שום דבר שיגרום לצופה הממוצע לפלוט "נו באמת..." קצר רוח.
 
בייבי דרייבר – לא רק בגלל המרדפים
צילום: מנהל 
 
ויש כמובן את המרדפים, כנראה החלק החשוב ביותר עבורכם אם אתם קוראים ביקורת סרטים באתר "אוטו". הם בהחלט עשויים טוב ומצולמים היטב, מלאי אקשן ומותחים ומלווים בפסקול טוב. הנהיגה כמובן "גדולה מהחיים", עם קטעים שמזכירים לפעמים את סרטוני הג'ימקנות של קן בלוק, אבל לא מטופשת. לא ספרנו, אבל אנחנו מוכנים להמר שבכל הסרט מופיעות פחות החלפות הילוכים מאשר בחצי מרדף ממוצע בסדרת "מהיר ועצבני", למשל, ומכוניות לא מתעופפות לכל עבר כאילו היו כדורי גומי. וכשהן כן עפות או פוגעות במשהו – נגרם להן נזק. עניין לא לגמרי ברור מאליו בהרבה סרטי מכוניות (ולא רק המצוירים שבהם). בקיצור – מרדפים שכיף לראות בשביל האקשן, ולא בשביל לחפש את השטויות.
 
בשורה התחתונה – היה כיף לפגוש קוראים ומנויים שלנו, ואם לשפוט על פי תגובותיהם בסוף הסרט, נראה שגם הם, כמונו, נהנו. אז אם יש לכם חשק לראות סרט הקיץ – בייבי דרייבר הוא אופציה לא רעה, אפילו למי שלא אוהב במיוחד מכוניות.     
 
בייבי דרייבר – לא רק בגלל המרדפים
צילום: מנהל
 
בייבי דרייבר – לא רק בגלל המרדפים
צילום: מנהל