מאיר, יבואנית הונדה, הודיעה על הוזלת גרסאות הבסיס של הונדה CR-V. הגרסה הידנית הוזלה ב-10,000 שקל ומחירה כעת 160,000 שקל, בעוד שמחיר הגרסה האוטומטית - החשובה יותר משמעותית מבחינת מכירות - הוזלה ב-20,000 שקל, ומחירה כעת החל מ-169,000 שקל. מחיר רמות האבזור הנוספות לא השתנה.
גם מפרט ה-CR-V לא השתנה. רכב הפנאי הקומפקטי, שיוחלף בקרוב בישראל בדגם חדש לחלוטין, מצויד במנוע 2.0 ליטר בנזין עם 155 כ"ס ו-19.6 קג"מ, שמשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה קדמית או חמישה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. הגרסה הידנית מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-10 שניות ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת (בתנאי מעבדה) של 13.9 ק"מ לליטר. לגרסה האוטומטית נדרשות 12.3 שניות ותצרוכת הדלק עומדת על 13.3 ק"מ לליטר.
שתי גרסאות הבסיס נקראות "קומפורט". רמת אבזור זו כוללת חישוקי "17 קלים, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט ודיבורית בלוטות'. הגרסה האוטומטית מוסיפה מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת ירידה במורד. שדרוג ממערכת שמע פשוטה למולטימדיה מקורית, מחייב מעבר לרמת האבזור "אלגנס", היקרה ב-44,000 שקל (213,000).
מפרט הבטיחות כולל מערכת בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית. מערכות נוספות, כמו תאורה אדפטיבית, נכללות רק בגרסה היקרה ביותר, "אקזקיוטיב", שמחירה 250,000 שקל - 81,000 יותר מגרסת הבסיס.
התמחור החדש עשוי לסייע להונדה להתמודד טוב יותר בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. בשנת 2016 נמסרו 641 יחידות בלבד מה-CR-V, זאת לעומת 14,072 קיה ספורטאז', 11,856 יונדאי טוסון, מובילי הקטגוריה. ה-CR-V אף התקשה מול היריבים היפנים היקרים יחסית, דוגמת מאזדה CX-5 (עם 2,756 יחידות) וטויוטה ראב4 עם 2,571.
המחירים החדשים מציבים את הונדה CR-V ישירות מול רכבי הפנאי הקומפקטיים כפולי-ההנעה - למשל סובארו פורסטר (המוצע גם עם תיבה ידנית ב-167,000 שקל) וטויוטה ראב4 – שיקרים כעת ב-6,000 שקלים מה-CR-V.
הונדה CR-V הוזל – כעת מ-169,000 שקל
צילום: מנהל