סוזוקי ישראל מתחילה בשיווק איגניס, רכב הפנאי-מיני של סוזוקי. וכן, מדובר בקטגוריה חדשה, כזו שמורידה את תחום הפנאי עוד מידה למטה מבחינת מידות, מתחת לרכבי הפנאי הקטנים. האיגניס, שמשתמש בשם של דגם אשר שווק כאן בעבר, מגיע לארץ כחצי שנה אחרי הצגתו בתערוכת פאריז בסוף השנה שעברה, וברור שמדובר בתוספת חשובה ומעניינת למבחר הדגמים של היצרן היפני, שמתמחה בכלים קטנים.
האורך – 370 ס"מ – ובסיס הגלגלים – 243.5 ס"מ – הם נתונים של מכונית מיני סטנדרטית, אך הגובה – 159.5 ס"מ – שייך לתחום הפנאי. כך גם מרווח הגחון – 18 ס"מ – והקווים הזקופים של הגריל והשמשות. לצד האופנתי תסייע העובדה שניתן לקבל את הרכב עם שילוב של שני צבעי מרכב. גם הפנים יסתייע בחלקים צבעונים (שני צבעים, כתום וטיטניום שיותאמו לצבע המרכב). תא המטען מציע נפח של 267 ל'.
סוזוקי איגניס בארץ – החל מ-74,000 שקלים
צילום: מנהל

הרכב יוצע עם מנוע ה-1.2 ל' (דואל ג'ט) של סוזוקי המוכר מהבאלנו, שמייצר כאן 90 כ"ס ו-12.4 קג"מ ב-4400 סל"ד. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית (חמישה הילוכים) או אוטומטית רציפה.
האיגניס יוצע בארץ ברמת גימור אחת (GLX) עשירה למדי, שתכלול חישוקי "16, שילוב שני צבעים, בקרת אקלים, מפתח חכם, מוטות מטען, תאורת לד, מערך שמע עם בלוטות', שליטה מההגה על מערכת השמע ובקרת שיוט. בתקופת ההשקה הוא יוצע עם מולטימדיה מקומית שתכלול אפליקציית ווייז ללא תוספת מחיר. הרכב יוצע עם שש כריות אוויר ומערכת מובילאיי.

סוזוקי איגניס יעלה 74,000 שקלים לגרסה הידנית ו-85,000 לאוטומטית. הוא יגיע אלינו מיפן.
סוזוקי איגניס בארץ – החל מ-74,000 שקלים
צילום: מנהל