חופשת חג הפסח היא מהחופשות היותר ארוכות בלוח השנה הישראלי, ולכן מעמידה אתגר לא פשוט בפני ההורה הממוצע - איך מעסיקים את הילדים? אבל אפשר להסתכל עליה גם כהזדמנות לגיבוש משפחתי וזמן העשרה עבור בנות ובני הגיל הצעיר. ומכיוון שאנחנו ב"אוטו", ריכזנו עבורכם פעילויות בעלות ניחוח מוטורי שיוצעו לקהל במהלך חופשת הפסח. והרי הרשימה:
שבת, 8.4 - מפגש הרכב הגדול ברמת גן
בשבת הקרובה, 8 באפריל, תתקיים תצוגת מכוניות ב"חניון החילזון" ברמת גן, בין השעות 10:00 ל-13:00. התצוגה תורכב משילוב של מספר מועדוני רכב (ביניהם מועדון burnout למכוניות שרירים אמריקאיות, מועדון IMC, מועדון S2000, מועדון 'הטייסת הקטנה' ועוד) ומציגים בודדים. אולם המכוניות הן רק חלק מהאירוע - המטרה המרכזית של האירוע היא איסוף מזון לנזקקים. איך? במקום לשלם דמי כניסה, המבקרים במפגש צריכים לתרום מצרכי מזון לנזקקים, או להסיע את חבילות מוצרי המזון למרכז הסיוע או למשפחה נזקקת. מוטוריקה ותרומה לחברה בחבילה אחת!
פסח, מצה - ומכוניות (מתעדכן)
צילום: רועי צוקרמן, אנדריי נצר
רביעי-חמישי, 12.4-13.4 - המוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר
במוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר ישנו מקום תצוגה מיוחד של 30 דגמי מכוניות, שהמשותף להן - מעבר לזה שכולן בבעלות איש העסקים איתן ורטהיימר - הוא שכולן נעו על כבישי ישראל. התצוגה מלווה בהסבר על התפתחות המכונית, הן באמצעות שלטי קריאה והן באמצעות מסכי טלוויזיה. המוזיאון יהיה פתוח בימי רביעי וחמישי, 12.4-13.4, בין השעות 10:00 ל-15:00. מחיר הכניסה הוא כ-15 שקלים לילדים ו-20 שקלים למבוגרים. בשעות אחר הצהריים ישנן פעילויות לילדים.
רביעי-שישי, 12.4-14.4 - פיג'ו, סיטרואן ו-MG בניחוח נוסטלגי
במהלך השבוע הראשון של חול המועד, תערוך קבוצת לובינסקי, בשיתוף מועדון החמש, תצוגה של רכבי אספנות במתחם החברה החדש שבמרכז העסקים שורק בראשל"צ. בתצוגה, שתתקיים בין התאריכים 12-14 באפריל (רביעי-שישי), יוצגו הדגמים הקלאסיים של היצרניות (פיג'ו, סיטרואן ו-MG) באולמות התצוגה, לצד הדגמים המודרניים של החברה. כמו כן, במתחם יהיו מתחמי הפעלה לילדים ודוכני מזון. שעות פעילות האירוע הם בין 10:00 ל-17:00 בימי רביעי ובחמישי, ובשישי בין -09:00 ל-12:00.
שבת, 15.4 - תצוגת רכבי האספנות בגן שמואל
ביום שבת בצהריים, 15 באפריל, תתקיים תצוגת רכבי אספנות של מועדון אספני כלי הרכב הארצישראליים במרכז הקניות של קיבוץ גן שמואל (סמוך לחדרה). מתחם התצוגה יהיה פתוח לקהל בין 11:00 ל-14:00, ויוצע בו כיבוד קל למבקרים. מעט קודם לכן, ב-09:45, תצא שיירה של רכבי אספנות ממתחם ארומה בקיבוץ שפיים לכיוון גן שמואל. באירוע יוכלו לקחת חלק גם בעלי רכבי אספנות שאינם חלק מהמועדון, בכפוף להרשמה מראש ובתנאי שיגיעו למתחם התצוגה בגן שמואל עד השעה 11:00.
פסח, מצה - ומכוניות (מתעדכן)
צילום: רועי צוקרמן, אנדריי נצר