ניסאן GT-R היא אמנם מכונית חזקה למדי, אך בעולם השיפורים תמיד יש מקום לעוד - ולא מעט סדנאות נלחמות על תואר "ה-GT-R המהירה ביותר". בתואר הזה מחזיק כעת ישראלי.
מזה כחצי שנה התואר נודד בין מספר סדנאות מוכרות יותר או פחות, כאשר בין השמות המוכרים ניתן למצוא את "AMS פרפורמנס" ו"אלפא לוג'יק", ובין הקבוצות ניתן למצוא את "אקאנו" (Ekanoo) מבחריין ו-"ETS".
אחד המדדים לקבלת התואר הוא מירוץ הרבע מייל (402 מטרים) הפופולרי. התוצאות הטובות ביותר בו לבעלי ניסאן GT-R משופרות, עומדות על קרוב מאוד לשבע שניות. כמה קרוב? ארבע הראשונות נעות בין 7.1 (טים אינסניטי רייסינג) ל-7.01 שניות (ETS). פסיכי לגמרי. בניסיון לרדת לספרה שש שברו הסדנאות כל רכיב מכאני אפשרי. עשירית מקוללת.
ביום שבת (18.3) נערך אירוע TX2K17 במסלול שביוסטון, טקסס, ארה"ב. מספר קבוצות נערכו לניסיון שבירת השיא, ולמעשה ניסו להיות הראשונות שיורדות מתחת ל-7 שניות. אבל רק אחת הצליחה - AMS פרפורמנס, עם מכונית השייכת לישראלי שמתגורר בארה"ב - גידי חמדי.
המכונית של גידי חמדי מבוססת על המכונית הקיצונית ביותר מבית היוצר של "AMS פרפורמנס", ה-"אלפא ג'י" (Alpha G). זו עברה כיוונים ושינויים ומציעה כ-2,600 כ"ס בגלגלים(!), לא מעט סיבי פחמן (יחסית למכונית שמגיעה מבחריין, אין לה מספיק...) ותוצאה שנכון לעכשיו אין לאף סדנה אחרת - 6.93 שניות מעמידה ל-402 מטר. והמהירות שנמדדה בסוף אותו רבע מייל? 196 מייל לשעה - 315 קמ"ש!
אגב, ה-GT-R של AMS ו-גידי, משתמשת במיסבים תוצרת ישראל. יש במה להתגאות. אז ברכות לגידי, וקבלו את את הסרטון של 1320video: