המירוץ לתואר ההייפרקאר "הכי הכי" בין יצרניות העילית לא עוצר. לאחר שאסטון מרטין חשפה את המכונית הקיצונית שלה – מגיע תורה של מקלארן להציג איורים ראשונים ליורשת של ה-P1, עם זיקה ל-F1 האייקונית.
מבלי לפרסם הרבה מידע, במקלארן מדברים על פיתוחה של הייפרקאר עם שלושה מושבים (כמו ב-F1 האגדית), שכרגע נקראת בשם הקוד BP23; זו צפויה להיות החזקה והיקרה ביותר בתולדות היצרנית הבריטית – משמע עם יותר מאשר 903 כוחות הסוס שיש ל-P1. לגבי ה"הכי יקרה", ההערכות עומדות על מחיר של 2.5 מיליון דולר.
מקלארן תציג הייפרקאר ב-2019 – הכינו 2.5 מיליון דולרים
צילום: מנהל
עוד מסרו הבריטים כי ההייפרקאר המדוברת מפותחת עם דגש על נוחות בנסיעות ארוכות והגעה למהירות מרבית גבוהה ופחות על יכולת במסלול. וכן, גם לנו התיאור הזה מזכיר מאוד את השירון של בוגאטי, שמפיקה כזכור 1500 כ"ס, כך שלא נתפלא אם נתון ההספק של המכונית החדשה יעבור בהרבה את האלף כוחות סוס.
במקלארן מוסרים עוד פרט, והוא לא מעודד במיוחד: ה-BP23 (עד שיוכרז שם אחר) תיוצר בכמות של 106 יחידות בלבד – בדיוק מספר היחידות שיוצרו מהמקלארן F1 – שכולן הוזמנו מראש; מה שגם מסביר את המחיר הגבוה.
כל אחד מתוך 106 המזמינים של הרכב יוכל ללוות מקרוב את פיתוח המכונית החדשה וייצור המכונית הפרטית שלו. תחילת המסירה ללקוחות צפויה במהלך 2019.

מקלארן תציג הייפרקאר ב-2019 – הכינו 2.5 מיליון דולרים
צילום: מנהל
מקלארן F1