כשלוש שנים לאחר שהוצגה ושנתיים וחצי אחרי שנחתה בארץ, יוצאת מאזדה 2 המחודשת לדרך המקומית. השינויים שעברה המכונית קשורים למדיניות העדכון התכוף של החברה. המטרה במקרה זה, לפי היפנים, היא להקנות ל-2 תחושה בוגרת ואיכותית יותר. חיצונית קבלה המכונית עדכונים קוסמטיים מקובלים, בעיקר בחזית, וזה כולל גם טכנולוגית לד לפנסי הערפל. מראות הצד הוחלפו ועיצוב חישוקי ה-"16 בגרסאות הבכירות עודכן.
במאזדה מספרים גם על שדרוג חומרים בתא הנוסעים בכלל ובסביבת הנהג בפרט, ולמכונית גלגל הגה חדש ומחוונים מעודכנים. כן עודכן מערך המולטימדיה המקורי והתצוגה העילית בגרסאות המאובזרות גדולה וצבעונית יותר.
במאזדה מספרים על כיול מחדש של מערך המתלים לטובת שיפור הנוחות ועל הוספת מערך ה-GVC (ראשי תיבות של G Vectoring Control), שהוצג לראשונה במתיחת הפנים ל-6, לשיפור הניהוג. גם בידוד הרעשים שופר.
מאזדה 2 המחודשת כאן – המחיר לא השתנה
צילום: מנהל

מגוון אפשרויות

מאזדה ישראל תמשיך להציע את ה-2 בשפע רמות גימור, וכמו בעבר היא תכלול מערכות בטיחות מקוריות (למעט גרסת הבסיס). עם זאת בכל הגרסאות תורכב גם מערכת מובילאיי.
המחירים לא השתנו: רמת האקטיב הבסיסית, שכוללת מערכת שמע עם בלוטות', תעלה 99,000 שקלים. תמורת תוספת של 6000 שקלים מוסיפה הדינמיק, שנוטלת את עיקר מכירות הדגם בארץ, את מערך המולטימדיה המוכר (צג "7) שכולל תפעול בעברית ומצלמה, בקרת אקלים, בקרת שיוט, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "15. בתחום הבטיחות היא כוללת בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מהנתיב.
מאזדה 2 המחודשת כאן – המחיר לא השתנה
צילום: מנהל
לספורט, שמחירה 111,500 שקלים, תאורת לד מלאה בחזית, חישוקי "16, שמשות כהות, תוספות קוסמטיקה פנימית, מחוונים ספורטיביים, תצוגה עילית, מושבי ספורט ומשוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה. בתחום הבטיחות היא מוסיפה ניטור שטחים מתים מהצדדים ומאחור. 2000 שקלים נוספים נדרשים עבור גרסת הפיור-ווייט הייחודית לתחום, שכוללת ריפוד עור ודיפון לבנים.
במקביל להשקת מאזדה 2 המחודשת תחל מאזדה ישראל להציע מהדורות מוגבלות בדגמים השונים. במקרה של ה-2 מדובר במהדורה שתיקרא דינמיק רד שמבוססת על הדינמיק הרגילה. עיקר ההבדל הוא פנימי עם דיפון לבן לסביבת הנהג ולדלתות (דומה לפיור-ווייט) יחד עם ריפוד אדום למושבים. רק 35 יחידות כאלה יגיעו, ומחירן זהה לדינמיק.
מאזדה 2 המחודשת כאן – המחיר לא השתנה
צילום: מנהל