אם יש לכם במקרה 2.3 מיליון יורו פנויים בחשבון הבנק, כן - 9.5 מיליון שקל לפני מסים - יצרנית הרכב הצעירה אפולו (Apollo) מציעה את המכונית המושלמת עבורכם. קבלו את האינטנסה אמוציונה (Intensa Emozione, "רגש עז" באיטלקית), מכונית על שמציעה מנוע V12 עתיר הספק - בלי סיוע מגדשי טורבו.
המכונית, מהיצרנית שנקראה בעבר "גמפרט" (Gumpert) על שם מייסדה רולנד גמפרט, מצוידת במנוע בנפח 6.3 ליטר שמפיק 780 כ"ס ב-8,500 סל"ד ומומנט של 77.4 קג"מ ב-6,000 סל"ד. נכון, לא נתוני שיא, אבל משקל עצמי נמוך במיוחד של 1,250 ק"ג תודות לשימוש נרחב בסיבי פחמן, מאפשר ביצועים מרשימים: 2.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (תוך שהמכונית יוצרת כוח ג'י מרשים של 2G), ומהירות מרבית של 335 קמ"ש.
רגשות עזים: אפולו IE בעיצוב עתידני
צילום: מנהל
וזו לא מכונית קטנה במיוחד - אורכה חריג לרכב על (501 ס"מ), רוחבה 199.5 ס"מ וגובהה 113 ס"מ בלבד. בסיס הגלגלים עומד על 270 ס"מ, כמו משפחתית קומפקטית דוגמת טויוטה קורולה. לאינטנסה אמוציונה, או IE בקיצור, שני מושבים, תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית והנעה אחורית. היא מצוידת בבולמי בילשטיין מתכווננים, כולל מצב הגבהה (לא פחות מחמישה ס"מ) במהירות של עד 30 קמ"ש, כדי שלא תשאירו את הפגוש הקדמי על פס האטה.
רגשות עזים: אפולו IE בעיצוב עתידני
צילום: מנהל
ה-IE תוכננה לשימוש כביש ומסלול, ותציע כושר הצמדה מרשים מאוד במהירות גבוהה: 1,350 ק"ג ליתר דיוק במהירות של 300 קמ"ש, מתוכם כ-55% מאחור. כל זאת לטובת יציבות טובה במהירויות הקצה, וזאת באמצעות כל מסיטי הרוח, הכונסים והכנפיים שה-IE מצוידת בהם בנדיבות.
רגשות עזים: אפולו IE בעיצוב עתידני
צילום: מנהל
את הקשר לכביש תורמים צמיגי 265/35 עם חישוקי "20 מלפנים ו-325/30 עם חישוקי "21 מאחור בגרסת הכביש, וחישוקי "18 בשני הסרנים עם צמיגי סליקס תחרותיים (300/680 מלפנים ו-310/710) לשימוש במסלול. בשני המקרים אפולו מספקת את ה-IE עם צמיגי מתוצרת מישלן. לטובת שימוש מסלול, ה-IE גם מציעה - שימו לב - 10 תוכניות שונות ל-ABS, כדי שאופי הבלימה יתאים בדיוק לאיך שאתם אוהבים.
רגשות עזים: אפולו IE בעיצוב עתידני
צילום: מנהל
אפולו IE תשווק משנת 2019, ואם הפרוטה בכיסכם כדאי מאוד שתמהרו. רק 10 יחידות ייוצרו, בתמורה למחיר הלא-שווה-לכל-נפש של כ-20 מיליון שקל כולל מסים.