כלמוביל, יבואנית מיצובישי, החלה לשווק את מיצובישי אאוטלנדר עם מפרט אביזרי בטיחות משופר, ללא תוספת מחיר. שדרוג מפרט הבטיחות באאוטלנדר מתרחש כשנה לאחר העדכון הקודם, אז שולבו מערכות אלו גם ברמת הביניים "פרמיום" (185,000 שקלים) כשלפני כן הוצעו מערכות אלו רק בגרסאות בנזין 4x4 ברמות "סופרים", "עלית" ו"לימיטד", וכן ברמת "לקשרי" בגרסה ההיברידית. כאמור, למרות שדרוג מפרט אביזרי הבטיחות, מחירי אאוטלנדר נותרו כשהיו.
מיצובישי אאוטלנדר – מוסיפים בטיחות
צילום: מנהל
כעת, אאוטלנדר יוצע באופן תקני, החל מהגרסה הבסיסית, גם עם מערכות לבלימת חירום אוטונומית (עד 80 קמ"ש), התרעה על סטייה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור.
השינויים במפרט של האאוטלנדר נוגעים גם למפרט אביזרי המותרות. המפרט המעודכן כולל, מעתה את הגרסה החדשה למערכת המולטימדיה של כלמוביל ("כלמוביל קונקטד"), לה מערכת הפעלה משופרת (כולל תמיכה בתקשורת "דור רביעי") ומסך מגע גדול מבעבר ("8). כמו כן, אאוטלנדר ברמת Instyle יוצע מעתה עם חישוקי "18, במקום "16 בעבר. שינויים נוספים במבחר הגרסאות של אאוטלנדר כולל את הסרת הגרסה הידנית, כמו גם את הסרת גרסת הדיזל (2.3 ל' דיזל, 4x4, "לימיטד").
מיצובישי אאוטלנדר – מוסיפים בטיחות
צילום: מנהל