זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בשתי חולצות תרמיות של Sub-Zero בשווי 580 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל [email protected] עד 25 לדצמבר, ולהשאיר פרטי התקשרות, שם מלא ומספר טלפון.
הייתי בטוח שהחודש אצליח "לשבור" אתכם – מי כבר יכול לזהות באר גנרית באמצע המדבר? ובכן, כמעט וצדקתי. אכן מעט מאוד אנשים מסוגלים – אבל אחד מהם הוא קורא נאמן של המגזין ומשתתף קבוע במדור, ערן אלדר, שהצליח לזהות את באר בטח, שנמצאת אי שם בין הר עמשא לבריכת צפירה (היא נקודה לאורך מסלול שטח מרתק – חפשו את המסלול "מיער יתיר לכפר הנוקדים" ברשת או באפליקציית OffRoad). אין לי הרבה מה לספר לכם עליה – נראה שאפילו גוגל לא מכיר אותה – מלבד העובדה שלמעשה מדובר בבור מים ולא בבאר (בור מים מתמלא ממי גשמים המנוקזים אליו; המים בבאר מגיעים ממי תהום) שנראה מתוחזק היטב, כולל מערכת איסוף ברורה, אותה אפשר לראות גם בתמונת החידה. בכל מקרה, מזג האוויר עכשיו אידיאלי לטיולי מדבר – נצלו אותו!
והזוכה שלנו החודש בנעלי ריצה לשטח של ניו באלאנס מדגם Hierro V2 בשווי 840 הוא ערן אלדר. עכשיו יש לו עוד דרך לסרוק את הארץ לאורכה ולרוחבה...
הפרס החודש – שתי חולצות תרמיות Factor 1 Plus של Sub-Zero, העשויות בד גמיש ללא תפרים, הנצמד לגוף בנוחות בזמן פעילות. הן מבודדות ובו זמנית מנדפות זיעה בזמן פעילות, כך שהגוף נשאר חם ויבש. מחיר לצרכן: 580 שקלים (290 שקלים לכל חולצה).
זהה את האתר - וזכה בפרס (דצמבר)
צילום: אתר השטח הישראלי