מיני קופר תוצע מעתה עם תיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים, וזו תחליף את התיבה האוטומטית-פלנטרית (שישה הילוכים) ששירתה את הדגם עד כה. בשלב ראשון תוצע תיבה זו רק בגרסת One הבסיסית (1.5 ל' טורבו, 102 כ"ס) ובגרסת D (דיזל, 116 כ"ס), אולם בעתיד הקרוב תוכנס תיבה זו לשימוש ברוב דגמי מיני וגם בדגמי ב.מ.וו בעלי הנעה קדמית. במיני מדובר על הטמעת התיבה במרבית הגרסאות כבר ממרץ 2018, ככל הנראה במסגרת מתיחת פנים לדגם.
תיבת ההילוכים החדשה פותחה על-ידי חברת גטרג, שכבר פיתחה תיבות עבור ב.מ.וו, רנו, פורד וגם פרארי. לתיבה זו מצמדים "רטובים" (מצמדים רב-דסקיים טבולים בשמן) וכאמור שבעה הילוכים. הביצועים ללא שינוי, ובמנוע הבנזין הנ"ל ההאצה ל-100 קמ"ש היא 10.2 שניות, המהירות המרבית 195 קמ"ש וצריכת הדלק 20.8 ק"מ לליטר. פליטת המזהמים שופרה ב-3 גרם CO2 לק"מ (ל-109 גרם/ק"מ). יצוין כי המשקל העצמי עלה ב-20 ק"ג ומרווח הגחון גדל בכ-2 ס"מ.
מיני קופר תוצע עם תיבה רובוטית דו-מצמדית
צילום: מנהל
בתוך כך, הגרסאות החזקות של מיני, JCW והדיזל SD, יוצעו עם תיבה פלנטרית שמונה הילוכים, כמו זו הנמצאת כיום בגרסה הבכירה של מיני קלאבמן, וזו תחליף את התיבה הפלנטרית הנוכחית (שישה הילוכים). גרסאות אלה לא צוידו בתיבה הדו-מצמדית מכיוון שהיא מוגבלת למומנט של 30.6 קג"מ, ולמנועים אלה מעל 35 קג"מ. בנוסף, יוחלף בורר ההילוכים הרגיל בבורר אלקטרוני, כמו זה המותקן בדגמי ב.מ.וו.
מדלק מוטורס, יבואנית מיני, טרם נמסרה התייחסות בנוגע להתחלת שיווק הדגמים המעודכנים של מיני קופר.