לקסוס ישראל החלה בשיווק הגרסה המחודשת של ה-IS 300h ההיברידית. מכונית היוקרה המחודשת זכתה לעיצוב חרטום אגרסיבי יותר כולל עדכון ליחידות התאורה, כמו גם חישוקי "17 בעיצוב חדש עם צמיגי אל-תקר.
גם תא הנוסעים עבר עדכון. במותג היפני מבטיחים שיפור לעידון ולמערך המתלים לטובת נוחות משודרגת, וחטיבת הכוח ההיברדית המוכרת, עם מנוע 2.5 ליטר (223 כ"ס), אמורה להיות מעודנת יותר. בשל השינוי במיסוי הירוק למכונית כעת ציון 3 - ומשמעות הדבר הוא שהיא אינה זכאית להטבת המס למכוניות היברידיות. למרות זאת ולמרות ושיפור ברמות האבזור, המחירים נמוכים מבעבר.
 לקסוס IS מחודשת בישראל: מ-229,000 שקל
צילום: מנהל

ה-IS תוצע בשלוש רמות גימור לעומת שתיים בעבר. אלה יכונו לקשרי (229,000 שקל), פרמיום (265,000) והיי-פרימיום (295,000). כל הגרסאות יצוידו מעתה במערך הבטיחות של לקסוס שמכונה LSS וכולל בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, אורות גבוהים (דרך) אוטומטיים למניעת סינוור, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי ועוד.

אז מה יש?
רמת לקשרי מוצעת עם תאורת לד, מולטימדיה עם מסך "7 ששולט במערכות הרכב ובקרת אקלים. לפרימיום גם חלון גג, בקרת אקלים מפוצלת גם ליושבים מאחור, ריפודי עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ומפתח חכם.
 לקסוס IS מחודשת בישראל: מ-229,000 שקל
צילום: מנהל
רמת "היי-פרימיום" (High Premium) מוסיפה מערכת מולטימדיה מתקדמת יותר המוכרת מדגמי לקסוס היקרים. לזו צג בגודל "10.3 וממשק שליטה שונה. ברמה זו גם מערכת שמע משודרגת מבית מרק לווינסון עם 15 רמקולים. בנוסף, היא כוללת גם מצלמה, כיוון גובה ומרחק גלגל הגה חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים, דיפון פנים יוקרתי יותר ועוד.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מצפה למכירת כ-300 מכוניות כאלה ב-2018. לדבריו, ה-IS מהווה כיום כ-20% ממכירות המותג בישראל.
 לקסוס IS מחודשת בישראל: מ-229,000 שקל
צילום: מנהל