ב.מ.וו חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את מתיחת הפנים של ה-i8, ומוסיפה למבחר גרסת רודסטר עם גג בד מתקפל. שתי הגרסאות יחלקו את מערכת הנעת הכלאיים המתקדמת, עם אפשרות לטעינה משקע וטווח נסיעה חשמלי של 55 ק"מ (53 ק"מ ברודסטר) בתנאי מעבדה.
מכונית הספורט, שהוצגה לראשונה בשנת 2014, זוכה לעדכון קל לעיצוב לטובת מראה מעט עדכני-מודרני, אם כי ב.מ.וו בחרה בצדק שלא לפגוע בעיצוב העתידני ומיוחד של הדגם. ה-i8 משווקת גם בישראל, ומחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי מתיחת הפנים וגרסת הרודסטר יגיעו אלינו בקיץ 2018.
ב.מ.וו i8 עושה שימוש במרכב סיבי פחמן, ומציעה בשתי הגרסאות שני מושבים בלבד. היא מצוידת במנוע טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים, נפח של 1.5 ליטר, הספק מרשים של 231 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ. מנוע זה מניע את הגלגלים האחוריים בסיוע תיבת שישה הילוכים אוטומטית.
מנוע חשמלי מניע את הגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת שני הילוכים אוטומטית, ויוצר למעשה הנעה כפולה. בסיוע מצברי ליתיום-יון עם קיבולת תא של 34 אמפר-שעה במקום 20 בעבר וקיבולת אנרגיה כוללת של 11.6 קילו-וואט שעה (7.1 בדגם היוצא), ב.מ.וו מבטיחה טווח נסיעה משופר של 55 ק"מ בתנאי מעבדה (37 כיום), ו-53 ק"מ ברודסטר. ההבדל בין הגרסאות נובע ממשקל עצמי גבוה יותר בדגם הפתוח - 1,670 ק"מ מול 1,610.
ה-i8 המחודשת גם מצוידת במנוע חשמלי חזק יותר - הוא מספק כעת 143 כ"ס (12+) ומאפשר מהירות מרבית חשמלית של 105 קמ"ש, לעומת 70 בלבד קודם לכן. ההספק המרבי של ה-i8 עומד כעת על 374 כ"ס והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות (4.6 ברודסטר), ללא שינוי. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
תצרוכת הדלק שופרה קלות, ועומדת כעת על נתון מעבדה של 52.6 ק"מ לליטר בממוצע, לעומת 47.6 עד כה. הרודסטר מציגה נתון של 47.6 ק"מ לליטר בגלל המשקל העצמי הגבוה יותר. ועוד נתון אחד, לחובבי הגג הפתוח: את גג הבד ברודסטר תוכלו לפתוח חשמלית בתוך 15 שניות, גם בנסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש.
מחירי ה-i8 המחודשת וגרסת הרודסטר לא פורסמו. בישראל מוצעת כיום הקופה במחיר התחלתי של 780 אלף שקל.