עם פתיחת 2018 מזראטי ישראל החלה בשיווק גראנטוריסימו המחודשת ואחותה הפתוחה, גראנקבריו. המחירים לא השתנו והם עומדים על 1,175,000 שקלים ו-1,389,000 שקלים, בהתאמה, ברמת גימור ספורט.
גרנטוריסימו כבר אינה מכונית צעירה. היא הושקה לראשונה ב-2007, כאשר הגראנקבריו הוצגה בסוף 2009. ולמרות זאת, היא עדיין נחשבת לנאה מאוד. לקראת שנת 2018 היא עברה מקצה שיפורים שעיקרו קוסמטי.
מזראטי גראנטוריסימו המחודשת בארץ – המחיר לא השתנה
צילום: מנהל
במזראטי לא שינו באופן מהותי את העיצוב הנאה של פינינפארינה, ועיקר העדכון הוא בחרטום. בחזית בולטת שבכה חדשה, תלת מימדית ומודגשת יותר, בסגנון האלפיירי (מכונית תצוגה של מזראטי), שיחד עם כונסי אוויר חדשים תורמת לשיפור האירודינמיות. בתא הנוסעים השינוי המשמעותי ביותר הוא החלפת מערך השמע המיושן במולטימדיה העכשווית של שאר דגמי מזראטי, עם צג בגודל "8.3. כמו כן, חלק מלחצני השליטה של הרכב מוקמו מחדש.
מזראטי גראנטוריסימו המחודשת בארץ – המחיר לא השתנה
צילום: מנהל
מבחינה מכאנית אין שינוי והמכונית ממשיכה להשתמש במנוע ה-V8 הנהדר בנפח 4.7 ל', שמיוצר בפרארי ומייצר 453 כ"ס – וצליל אלוהי. אבל במסגרת צמצום המבחר, כעת משודכת למנוע רק תיבה אוטומטית-פלנטרית עם שישה הילוכים (בעבר הוצעה גרסת ה-MC עם תיבה רובוטית). מבחר רמות הגימור המגיעות באופן סדיר צומצם לספורט בלבד. בניגוד לשאר דגמי מזראטי, הגראנטוריסמו עדיין אינה מוצעת עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות, מה שמסגיר את גיל התכנון המקורי.
מזראטי גראנטוריסימו המחודשת בארץ – המחיר לא השתנה
צילום: מנהל