קבוצת Sauber-Ferrari F1® Team חוגגת 25 שנים של הישגים מרשימים בספורט המוטורי, בזכות החזון של מייסד הקבוצה פיטר סאובר ובזכות המסירות, המומחיות והתשוקה של צוות התמיכה והנהגים. אך גורם קריטי לא פחות בהצלחה ב F1, הנו דיוק מוחלט.
 
 ולכן מתבקש שמותג בוטיק השעונים השוויצרי EDOX, השותף הטבעי והמושלם למסע הארוך שעשתה הקבוצה, פיתח את EDOX Chronorally Sauber F1 Team שעון במהדורה מוגבלת לציון המאורע, יוכלו אוהדי המרוץ של סאובר לסמן רבע מאה של מרוץ אל מצוינות ב F1.
 
EDOX - חוגג 25 שנה בפורמולה 1
צילום: מנהל 
 
השעון מסדרת Chronorally הוותיקה והמוכרת מגיע עם מפרט מרשים, עיצוב חדש ובולט, קוטר 48 מ"מ, זכוכית ספיר, מורכב מחומר טיטניום הקשוח וחומרי העל המרכיבים את מכוניות החלום של סאובר F1® Team, אולטרה קשוחה וקלת משקל.
לחצני הכרונוגרף-סטופר גדולים במיוחד, עיצוב מתגי ההנעה בהטבעת S - לוגו הקבוצה, תצוגת מד מהירות -Tachymeter על טבעת הלוח הפנימי, לוח ספורטיבי בצבע כחול עמוק עם הטבעת לוגו לציון חגיגות  25 השנים, חוגת יום בשבוע RETROGRADDE, בה המילה RACE מחליפה את יום ראשון שבו מתקיימים מרוצי הפורמולה, תאריכון BIG DATE קלנדרי, שתיעיני כרונוגרף ועמידות למים עד 100 מ'.
 
EDOX - חוגג 25 שנה בפורמולה 1
צילום: מנהל 
 
אווירת המסלול והמרוץ מורגשת ע"י הוספת רצועת גומי המרכיב את צמיגי העל על עם תבנית האחיזה החזקה של F1 וגב בהטבעת חישוקי המגנזיום האוחזים בגלגל.
 
Sauber היא הקבוצה הרביעית הבכירה והוותיקה מתחרה ב F1 ®, מרוץ בו ההצלחה דורשת שלמות מקסימאלית - אותו אתוס החל על EDOX הוותיקה מאז 1884 שמקדישה את פועלה להפקת מוצרים מדויקים עם מפרטים מוקפדים ותמורה טובה למחיר.
 
השעון מוגש בתיבת תצוגה ייחודית הכוללת את הכובע המקורי של חברי צוות הקבוצה.
 
EDOX - חוגג 25 שנה בפורמולה 1
צילום: מנהל 
 
מחיר השעון - 6490 שקלים - אחיד בכל העולם.
מהדורה המוגבלת מונה כ 555 יחידות, עם הטבעה ייחודית לכל יחידה.
להשיג בהזמנה מוקדמת בלבד - עד 50 ימי אספקה.
שנתיים אחריות בינלאומית ע"י שעוני עדי - קבוצת יבנה,
 יבואנית EDOX הרשמית בישראל.
לפרטים והזמנות 08-8548601 או באתר הבית https://adiwatches.co.il/

EDOX - חוגג 25 שנה בפורמולה 1
צילום: מנהל