זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בנעליים לריצת שטח ניו באלאנס Hierro V2 בשווי 840 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל [email protected] עד 25 לנובמבר, ולהשאיר פרטי התקשרות, שם מלא ומספר טלפון.

נראה לי שהבנתי את הקטע – אתם מכירים טוב את כל המעיינות בארץ... כן, גם החודש תיבת הדואר שלי הוצפה בקוראים שזיהו נכונה את התמונה שבחידה של החודש שעבר – עין תות (לא לבלבל עם נחל תות ברמות מנשה), הידועה גם בשם 'סכר אניעם', פשוט משום שאת הבריכה יוצר סכר, והיא נמצאת מתחת לישוב אניעם. המקום מוצל על ידי חורשת אקליפטוסים גדולה, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לעצירה בטיול קיצי ואפילו לקמפינג – אם כי רוב השטח בין העצים לא מפולס. הבריכה עצמה גדולה למדי ועומקה מאפשר שחייה ולא רק שכשוך רגליים. הבריכה, כפי שאפשר היה לראות בצילום, הייתה מלאה גם בסוף הקיץ – אך ברשת יש דיווחים על כך שלפעמים פותחים את הסכר ואז הבריכה מתרוקנת.

והזוכה שלנו החודש במשקפי Tralyx Slim של רודי פרוג'קט בשווי 950 שקלים הוא מתן פרסלר. מזל טוב!

הפרס החודש – נעלי ריצה לשטח ניו באלאנס Hierro V2, המתאימים לתנאי שטח קשים בזכות הגנה טובה לכף הרגל. גוף הנעל בנוי בטכנולוגית Fantom Fit להתאמה טובה יותר לכף הרגל, והסוליה הפנימית עשויה בטכנולוגיית Fresh Foam, המשלבת בין יציבות לנוחות וספיגת זעזועים. סוליית Vibram אחראית לאחיזה מעולה בשטח יבש ורטוב. המחיר לצרכן – 840 שקלים.

זהה את האתר - וזכה בפרס (נובמבר)
צילום: אתר השטח הישראלי