צ'מפיון, יבואנית אודי לישראל, התחילה בשיווק גרסת הקצה של אודי A3 - הלא זו RS3 המחודשת, שתוצע מעתה גם בגרסת סדאן ומצוידת בגרסה מחוזקת למנוע ה-5 צילינדרים המוכר. עדכון ה-RS3 הוא בהמשך לעדכון שהוצג לכלל משפחת ה-A3, ומישרת קו עם המראה העכשווי באודי. היא נראית אגרסיבית וספורטיבית מהגרסה היוצאת, עם יחידות תאורה ושבכה חדשות, כאשר פרטים רבים עברו שינוי קוסמטי, החל מקצה מערכת הפליטה ועד לחישוקים.

בחרטום RS3 ניצבת המהדורה החדשה והמאוד חזקה למנוע החמישה צילינדרים 2.5 ל' טורבו המפורסם. המנוע החדש קל ב-27 ק"ג מזה שבדור הקודם, ומייצר 400 כ"ס (33 יותר מבעבר) ו-48.9 קג"מ (1.5 קג"מ יותר מבעבר) ב-1700 סל"ד. המנוע משודך לתיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים ולהנעה כפולה. ההאצה למאה קמ"ש שופרה ב-0.2 שניות, והיא תארך כעת רק 4.1 שניות (המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש). נתונים אלו משאירים מאחור את המתחרות הישירות – מרצדס A45 AMG מסתפקת ב-381 כ"ס "בלבד" ומאיצה למאה ב-4.2 שניות. ב.מ.וו M2 נמצאת עוד קצת אחורה - מאיצה למאה ב-4.3 שניות ומפיקה "רק" 370 כ"ס.

RS3 החדשה מצוידת בחישוקי "19 (235/35), בתאורת לד מלאה עם איתות דינאמי, גג זכוכית פנוראמי, עור נאפה, מושבי ספורט, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, מערך מולטימדיה ("7) ועוד. לוח מחוונים דיגיטאלי מוצע בתוספת תשלום. בתחום הבטיחות, כולל המפרט מערכת בלימה אוטונומית ועמעום אורות אוטומטי.
חבילת RS Plus תוסיף קוסמטיקה חיצונית ופנימית כולל קצוות שונים למפלטים ומושבים ייעודיים יותר, מצלמה, ומערכת שמע של B&O, כמו גם צמיגים אחוריים רחבים יותר ובחתך נמוך יותר (255/30 R19). יש גם אופציה לבולמי זעזועים מתכווננים, ובורר מצבי נהיגה (שמשפיע גם על ההגה) המאפשר לבחור בין חמישה מצבי נהיגה. בצד הבטיחותי, חבילת זו כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב ופונקצית מעקב בפקק – ולדעתנו חבל שמערכות בטיחות אלו כרוכות בחבילה עם אבזור אחר.
מחיר אודי A3 הספורטיבית ביותר מתחיל ב-410,000 שקלים לגרסת ספורטבק, ו-415,000 לסדאן - מחירים דומים לאלו של מרצדס A45 AMG וזולים משמעותית משל ב.מ.וו M2.