לנד רובר התגעגעה לדיפנדר, אז היא מחזירה אותו לחיים במהדורה מוגבלת. פחות משנה חלפה מאז הלך לעולמו רכב השטח הקשוח, והבריטים כבר מחזירים אותו לחיים. קבלו את גרסת "וורקס V8 שבעים שנה" (Works V8 70th), מחווה ל-70 שנות הדיפנדר, הגם שזה נקרא עד שנות ה-90 פשוט "לנד רובר".

תחיית המתים: לנד רובר דיפנדר בגרסת V8


זו לא גרסת 70 שנה ראשונה של הדיפנדר, אך הפעם נראה שבלנד רובר שחררו מעט את העניבה: במקום יחידת הדיזל הצנועה (122 כ"ס) ה-V8 מצטייד במנוע 5.0 ליטר בנזין עם שמונה צילינדרים, הספק מרבי של 405 כ"ס ו-52.5 קג"מ. כל זאת לטובת ביצועים מרשימים - 5.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-171 מרביים (מהירות מוגבלת אלקטרונית - בכל זאת, דיפנדר). לרכב החדש תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, והוא מבטיח להציע את אותה יכולת שטח מצוינת של הדיפנדר המנוח.

תחיית המתים: לנד רובר דיפנדר בגרסת V8


זוהי פעם ראשונה בה הדיפנדר מוצע עם מנוע V8 רשמי היישר מהמפעל, מאז 1998 - אז מהדורת 50 שנה שלו אימצה מנוע 4.0 ליטר עם 190 כ"ס. הפעם, מדובר במהדורה מוגבלת של ממש - עד 150 יחידות בלבד לפי לנד רובר, אותן ניתן להזמין רק בפנייה ישירה למחלקת כלי הרכב הקלאסיים של היצרנית. שיווק סדרתי לא צפוי כלל.

תחיית המתים: לנד רובר דיפנדר בגרסת V8


ומתי יגיע דיפנדר חדש לחלוטין? בלנד רובר עדיין לא מודיעים רשמית, אך מזכירים כי זה נמצא בפיתוח וכי הכרזה על כך תגיע בקרוב. אם הוא יהיה נחשק כמו מהדורת ה-V8 החדשה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

תחיית המתים: לנד רובר דיפנדר בגרסת V8