סקודה חשפה תמונות ופרטים ראשונים בנוגע לפאביה המחודשת. שלוש וחצי שנים אחרי שהוצג הדור הנוכחי, הסופרמיני הצ'כית תגיע לתערוכת ז'נבה (18-8 במרץ) עם עדכונים קלים, שמטרתם לאפשר לה להתחרות בפורד פיאסטה החדשה, אבל גם ביריבה המודרנית מבית - פולקסווגן פולו (שכבר עברה לפלטפורמת MQB המודרנית).

סקודה פאביה מחודשת - בישראל השנה


סקודה פאביה זוכה בינתיים לעדכון מתון יחסית, הכולל שינוי לסבכה הקדמית ויחידות התאורה - שבאופן מעניין לא מקבלות את אותו הטיפול לו זכתה סקודה אוקטביה (ארבע יחידות במקום שתיים). לא ברור אם מדובר בתגובה לביקורת שנשמעה בתעשייה על שינוי העיצוב, או בסיבה אחרת. בכל מקרה, עם העדכון סקודה תציע גם תאורת לד מלאה (קדמית ואחורית) בתוספת תשלום.

סקודה פאביה מחודשת - בישראל השנה


גם בתא הנוסעים השינוי אינו דרמטי, כאשר הצ'כים מבטיחים לוח מחוונים מעודכן, שינוי לקונסולה ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "6.5. כפי שניתן לראות מהתמונה הראשונה (שנחשפה בסרטון, בניגוד לתמונות החוץ), השינוי בפנים אינו משמעותי. סקודה מבטיחה גם יותר פתרונות "חכמים", כולל מדיד לעומק סוליית הצמיג (משולב במגרדת הקרח שהוצעה בעבר) ושקעי USB ליושבים מאחור.

סקודה פאביה מחודשת - בישראל השנה


מתחת למכסה המנוע הפאביה תציע ארבע גרסאות של מנוע 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים. שתי הגרסאות הבסיסיות (60 או 75 כ"ס) מוכרות למשל מסקודה סיטיגו, בעוד שגרסאות הטורבו (95 או 110 כ"ס) מוצעות אף הן בדגמי קונצרן פולקסווגן שונים. בישראל הפאביה מוצעת כיום עם שני מנועי הטורבו, ונראה שזה לא ישתנה עם מתיחת הפנים. כבעבר, דגם ה-95 כ"ס זמין רק עם תיבה ידנית בעוד דגם ה-110 כ"ס מוצע גם בגרסה רובוטית דו-מצמדית (שבעה הילוכים).

סקודה פאביה מחודשת - בישראל השנה


סקודה פאביה המחודשת תגיע לישראל ברבעון הרביעי של 2018, כך נמסר ל"אוטו" מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג. בשלב זה לא ידוע האם יחול שינוי במחיר, שעומד כיום על החל מ-77 אלף שקל לדגם הידני והחל מ-97 אלף לרובוטי.