פולקסווגן טוארג החדש יוצג בתערוכת בייג'ינג בסוף חודש מרץ, כך מאשרים בפולקסווגן. בכך היצרנית מדלגת למעשה על תערוכת ז'נבה שתיערך קודם לכן (18-8 במרץ), ויחכו שבוע נוסף ל-23 במרץ כדי להשיק את הרכב בסין.

המהלך, שאינו בהכרח חריג כיום אבל עדיין חדש יחסית בתעשיית הרכב, מצביע על החשיבות הרבה של השוק הסיני עבור תעשיית הרכב המערבית. פולקסווגן עצמה, לפי הצהרתה, מוכרת הכי הרבה מכוניות בסין, יותר מבשוק הבית הגרמני או בארה"ב למשל. למרות הבכורה בבייג'ינג, הטוארג יוסיף להיות ספינת הדגל של המותג גם באירופה, וצפוי להגיע גם לישראל.

פולקסווגן מפרסמת בינתיים פרטים ראשונים ואיור אחד, שכולל הבטחה לעיצוב מודרני ויוקרתי מבעבר. הטוארג צפוי להתבסס על פלטפורמה משותפת לאודי Q7 (בין היתר), כפי שהיה בדורות הקודמים. הוא יציע בהתאם טכנולוגיות בטיחות ונוחות מתקדמות.

הגרמנים מציינים כי לרכב יהיה תא נוסעים חדיש תחת פילוסופיית העיצוב החדשה של פולקסווגן, המכונה "Innovision Cockpit" (שילוב המילים חדשנות וחזון). בקיצור, מדובר בתא המתבסס על מסכי מידע ומולטימדיה גדולים, שיהיו לטענת פולקסווגן מהגדולים בקטגוריה. 

עוד נמסר כי לרכב החדש יהיו מתלי אוויר מתכווננים, היגוי אחורי לשיפור היכולת הדינמית וכושר התמרון ו"מערכת ייצוב" - שאמורה לתרום ליכולת הדינמית. פולקסווגן לא מפרטת באיזו מערכת בדיוק מדובר. פרטים נוספים על הטוארג, כמו גם תאריך שיווק, צפויים להתפרסם בסמוך לחשיפתו בסוף מרץ.