סקודה קודיאק, רכב הפנאי לשבעה נוסעים של היצרנית, זוכה לרענון בהיצע המנועים ולרמת גימור חדשה בשם "לורן אנד קלמנט" (על שם מייסדי סקודה). מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, נמסר כי החלטה בנוגע לתחילת שיווק רמת הגימור החדשה בישראל עדיין לא התקבלה.
 
מתחת למכסה המנוע, הקודיאק המעודכן - שיושק בתערוכת ז'נבה (18-8 במרץ) - יוצע עם מבחר מנועים מעודכן. לצד מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין ששודרג מ-180 ל-190 כ"ס, יוצע כעת מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין עם 150 כ"ס (במקום ה-1.4 ליטר ו-150 כ"ס כיום). היצע הדיזל כולל מנוע 2.0 ליטר חדש עם 150 כ"ס (נתונים זהים למנוע המוצע כיום), לצד המנוע הקיים שמפיק 190 כ"ס. הקודיאק יוצע מעתה גם עם תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית חדשה.

סקודה קודיאק - רמת אבזור ומערכות הנעה חדשות

 
כבעבר, הגרסאות הבכירות של הדגם - בנזין ודיזל עם 190 כ"ס - זמינות עם הנעה כפולה, בעוד דגמי הבסיס - בנזין ודיזל עם 150 כ"ס - מסתפקים בהנעה קדמית (כפולה זמינה בתוספת תשלום). סקודה לא מפרסמת נתוני ביצועים ותצרוכת דלק של המנועים, שזוכים כולם גם למסנן חלקיקים כנדרש בתקינה האירופאית העדכנית.
 
וחזרה לרמת "לורן אנד קלמנט". בדומה למקבילה שמוצעת בישראל בסקודה סופרב, גם הבכירה ברמות הגימור של הקודיאק תהנה מעדכוני עיצוב קלילים, לצד אבזור עשיר יותר. בין היתר ניתן לציין את הסבכה החיצונית עם פסי הקישוט הניצבים ועיטור הכרום, תגי לורן אנד קלמנט בפנים ובחוץ, חישוקי "19 ופגוש אחורי שונה.

סקודה קודיאק - רמת אבזור ומערכות הנעה חדשות

 
בתא הנוסעים, סקודה מציינת מושבים מצופים בעור בצבע בז' או שחור, כמו גם גימור שחור מבריק לקונסולה. רמת הגימור "לורן אנד קלמנט" מציעה גם מושב נהג חשמלי עם זכרונות, דוושות אלומיניום, ספי דלתות עם כיתוב "קודיאק", מראה מרכזית נגד סינוור, חיישן גשם ותאורת אווירה בתא הנוסעים. מחיר רמת הגימור החדשה לא פורסם. סקודה קודיאק נמכר כיום בישראל במחיר התחלתי של 183 אלף שקל (לגרסה עם מנוע 1.4 ליטר).