אופל קומבו (Combo) החדשה נחשפה רשמית. המסחרית הקומפקטית, שמבוססת הפעם על פלטפורמת EMP2 של קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן), תוצג בהופעת בכורה בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, לצד אחיותיה הצרפתיות - סיטרואן ברלינגו שכבר נחשפה בשבוע שעבר, ופיג'ו פרטנר שתוצג בימים הקרובים.

מלבד הפלטפורמה (בעבר הקומבו היה מבוסס על הדובלו, זכר לשיתוף הפעולה בין GM לפיאט בתחילת העשור שעבר) השלוש חולקות גם את מרבית העיצוב, למעשה למעט שינוי לחרטום ולתא הנוסעים, נראה כי הקומבו אינה שונה משמעותית מהברלינגו, ותציע מידות דומות - כולל אופציה לגרסת בסיס גלגלים ארוך (297 ס"מ במקום 278) ואורך כללי של 475 ס"מ לעומת 440 בגרסה הרגילה.

אופל קומבו החדשה - אחות מסחרית לברלינגו

 
הקומבו יציע גם את אותם מנועים ותיבות הילוכים כמו הברלינגו, כלומר מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר עם שלושה צילינדרים (110 או 130 כ"ס). היצע הדיזל יכלול מנועי 1.5 ליטר עם 75, 100 או 130 כ"ס. את הכוח יעבירו לגלגלים הקדמיים תיבות חמישה ושישה הילוכים ידניות או שמונה הילוכים אוטומטית.

אופל קומבו החדשה - אחות מסחרית לברלינגו


המעבר לפלטפורמה החדשה מאפשר גם שדרוג לאבזור. בתחום הבטיחות נוספו בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, זיהוי שלטים, התרעת הירדמות נהג ובקרת שיוט אדפטיבית. כן יוצעו חיישנים היקפיים שמתריעים מפני פגיעה במכשול נמוך בתמרון חנייה.

אופל קומבו החדשה - אחות מסחרית לברלינגו

 
אבזור המותרות יכלול, בין היתר, מערכת מולטימדיה עם מסך "8 ותאימות למערכות אנדרואיד אוטו של גוגל וקארפליי של אפל, מערכת עזר לחנייה בניצב ובמקביל, חלון גג פנורמי ומושבים מחוממים.
 
שיווק אופל קומבו יחל באירופה במחצית השנייה של 2018. בדומה לקודמו ובניגוד לסיטרואן ברלינגו, נכון לעתה אין תוכניות לשיווק הדגם החדש בישראל.