לפני מספר חודשים דיווחנו לכם על התכנית לייבא דגם פנאי חדש של MG. היום (רביעי) הודיע היבואן, MG ישראל מבית לובינסקי, על תחילת השיווק של רכב הפנאי הקטן, ZS. דגם זה הוא ראשון מסוגו של MG המיובא לישראל, והוא מושק לאחר זמן רב בו לא נרשמה בארץ פעילות של היצרן הסיני.

MG ZS הגיע לישראל


יחידות הנעה, רמות אבזור
ה-ZS, בו נהגנו בסין, הוא רכב פנאי קטן – בסיס הגלגלים שלו הוא 258.5 ס"מ, אורכו 431 ס"מ ונפח תא המטען מגיע ל-448 ליטר. המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר המייצר 111 כ"ס ו-16.3 קג"מ ב-1800 סל"ד – וזה משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, מתוצרת חברת אייסין היפנית. ההאצה ל-100 קמ"ש היא 12.3 שניות, המהירות המרבית 180 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.9 ק"מ/ל'. 

רכב הפנאי החדש מוצע בשתי רמות גימור: 'נט' ו'אפ-נט'. רמת הגימור הראשונה כוללת חישוקי "17, תאורת לד ליום, מסילות גגון, חיישני חניה מאחור, מולטימדיה מקורית עם צג "8, ובחירה במצבי תגבור להגה הכוח. 'אפ-נט' מוסיפה חישוקים בעיצוב שונה, מערכת שמע משודרגת, מצלמה, בקרת שיוט, גג זכוכית פנורמי, ריפוד דמוי עור ועוד.

MG ZS הגיע לישראל


ל-ZS יש שש כריות אוויר, אך אין לו כלל מערכות בטיחות מתקדמות, וישווק לכן עם מובילאיי. יש לציין כי הדגם נבחן לאחרונה במבחני הריסוק האירופיים, וקיבל דירוג נמוך של שלושה כוכבים בלבד.

MG ZS הגיע לישראל


המחיר של MG ZS ביחס לקטגוריה תחרותי ועומד על 100,000 שקלים ל'נט' ו-105,500 שקלים ל'אפ-נט', והאחריות מלאה ל-5 שנים או 150,000 ק"מ. קבוצת לובינסקי מתחילה בימים אלה במכירות קדם השקה, והמשלוח הגדול הראשון ואירוע ההשקה הרשמי יתרחשו באפריל.