אם רכשתם רכב פנאי של ב.מ.וו מסדרת X3 ,X2 או X4, ונדמה לכם שהוא יכל להיראות ספורטיבי יותר, אז ב.מ.וו מקשיבה לכם. קבלו את ערכות העיצוב החדשות של M, חטיבת הביצועים של ב.מ.וו, שנקראות M Performance Parts (חלקי ביצועים).

ב.מ.וו מציעה: עיצוב לבעלי אופי ספורטיבי


הערכות, שזמינות למגוון דגמי ב.מ.וו, יוצעו מעתה גם ל-X2 ו-X3 החדשים, שכבר משווקים בישראל, ואף ל-X4 שהוצג זה עתה בחו"ל ויושק אצלנו בעתיד. יצרנית הרכב הגרמנית תציג אותן לראשונה בתערוכת ז'נבה, והן יהיו זמינות לרכישה מסוכני ב.מ.וו בכל העולם, כולל בישראל.

ב.מ.וו מציעה: עיצוב לבעלי אופי ספורטיבי


הערכות תוכננו בהתאמה לכל דגם, אך מציעות לרוב נוסחה דומה - אפשרויות התאמה שונות לעיצוב, לעיתים גם חסכון במשקל או שיפור קל ליעילות האווירודינמית. במקרה של דגמי ה-X, הערכות לא כוללות שינוי ליכולת הדינמית או תוספת כוח.

אז מה יש? ה-X2 לדוגמה מקבל סבכה קדמית בשחור מבריק, מדבקות צד "M Performance" לצדי המרכב, ספי דלתות M ואפילו אפשרות לתאורת כניסה שמקרינה את סמל M או "M Performance" לכביש. יש גם חישוקי "20 בעיצוב חדש ומראות צד מסיבי פחמן.

ב.מ.וו מציעה: עיצוב לבעלי אופי ספורטיבי


בתא הנוסעים תוכלו לבחור בגלגל הגה מצופה אלקנטרה ועור, עם חלקי פלסטיק שהוחלפו בסיבי פחמן ועור. שטיחי הרכב מוולור (חומר דמוי קטיפה) עם מסגרת דמוית עור ותגי M. בגרסאות עם מנופי העברת הילוכים מההגה, ניתן לקבלם מסיבי פחמן.

שדרוגים ברוח דומה זמינים גם ל-X3 ו-X4, בהם חישוקי "21, מדבקות צד, תאורת כניסה ושדרוגי הקטיפה, עור וסיבי פחמן למיניהם. ב.מ.וו לא מפרסמת את מחיר הערכות החדשות, שניתנות להזמנה במלואן או בחלקים.