לנד רובר הציגה בז'נבה גרסת שתי דלתות לרכב הפנאי הגדול והיוקרתי, ריינג' רובר. הדגם הראשון של לנד רובר ריינג' רובר (1970) הוצע רק עם מרכב שתי דלתות, וגרסת ארבע דלתות התווספה ב-1982. גרסת שתי הדלתות יוצרה עד הצגת הדור השני ב-1994, אך הביקוש לה ירד בעשור שקדם לכך. פרט לאווק, דגמי ריינג' רובר לא הוצגו מאז עם מרכב כזה. 

לנד רובר מציגה: ריינג' רובר קופה בייצור מוגבל


שינויים שעולים כסף. הרבה
השינוי העיקרי הוא בהפחתת ממד הגובה ב-7.5 ס"מ, כנדרש בגרסת קופה. שאר המידות ללא שינוי, ולמרות הממדים המכובדים, המקום מאחור שמור לשניים בלבד (אבל ברווחה ראויה). גרסה זו מוצעת עם חישוקי "21, ולראשונה עם אופציה לחישוק של "23. 

ריינג' רובר קופה יוצע עם מנוע אחד – V8 בנזין עם מגדש על בנפח 5.0 ליטר המפיק 566 כ"ס ו-71.4 קג"מ – תיבה עם 8 הילוכים והנעה כפולה. הביצועים נאים ממש: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5 שניות ועד ל-266 קמ"ש. לטענת אנשי לנד רובר, הבחירה במנוע V8  נבעה מכך ש"רוכשי רכב זה הם חובבי רכב ונהיגה, ויחידת הנעה קלסית כזו היא המתאימה ביותר". בהחלט. 

לנד רובר מציגה: ריינג' רובר קופה בייצור מוגבל


הרכב מיוצר על-יד חטיבת SVO (ר"ת Special Operation Vehicles), הגימור בפנים ובחוץ ייחודי לגרסה – והרוכשים יכולים לאבזר ולקשט את הדגם כאוות נפשם וכעומק כיסם – כמו שיבוץ יהלומים בתא הנוסעים, או בחירת גווני צבע שונים למושבים בחלק הקדמי ולאלו בחלק האחורי. 

לנד רובר מציגה: ריינג' רובר קופה בייצור מוגבל


ואם כבר ממון; לנד רובר ריינג' רובר קופה ייוצר במהדורה מוגבלת של 999 יחידות, כשתג המחיר ההתחלתי עומד על 240,000 פאונד (1.15 מיליון שקל) – כ-100,000 פאונד (478,000 שקל) יותר מריינג' רובר רגיל עם אותו מנוע. 

בשלב זה לא ידוע אם הרכב יוצע גם בישראל.