לימוזינת הענק של מרצדס, באורך 6.5 מטרים, עוברת מתיחת פנים. מרצדס-מייבאך פולמן (Mercedes-Maybach Pullman) בשמה המלא, היא המכונית הגדולה והיקרה ביותר בהיצע הגרמני, ומשווקת בהזמנה מיוחדת בעיקר לראשי מדינות ולאנשים עשירים במיוחד. מחירה ההתחלתי עומד על חצי מיליון יורו לפני מסים (2.1 מיליון שקל).

רענון לטוב ביותר: מרצדס-מייבאך פולמן


הפולמן, שארוכה מ-S-קלאס רגילה בכמעט מטר וחצי, מציעה מקום לארבעה נוסעים - שני החשובים שבהם יושבים עם הפנים לכיוון הנסיעה ונהנים ממושבים מתכווננים בכל זווית שתדמיינו, ומולם מקום לשניים נוספים. מאחורי אלה נמצאת מחיצה מתרוממת, כדי להפריד בין בעל הרכב לבין הנהג.

מכיוון שגם עשירי תבל רוצים לראות את מצב התנועה, מרצדס מציידת את הפולמן המחודשת במצלמה קדמית שמקרינה, על-גבי מסך בתא הנוסעים, את הנעשה לפני המכונית. למקרה שתרצו להתעדכן במצב הפקק. 

רענון לטוב ביותר: מרצדס-מייבאך פולמן


העדכון שנחשף כעת כולל סבכה קדמית חדשה בהשראת מכונית התצוגה מרצדס-מייבאך 6, כמו גם צבעים חדשים לבחירתכם בתא הנוסעים. אלו כוללים גווני "אפור מגמה", "חום מהגוני" ו"בז' קטיפה משולב בכחול ים כהה". כן, נשמע יקר.

מלבד זאת הפולמן לא השתנתה דרמטית, ותוסיף להציע מנוע V12 מוגדש בנפח 6.0 ליטר, 630 כ"ס ו-102 קג"מ. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.5 שניות ותצרוכת הדלק שלה - 6.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה - לא תזכה אותה באף תואר ידידותיות לסביבה. לעשירים המופלגים שיזכו להניח בה את ישבנם, אנחנו מעריכים שזה לא כל-כך ישנה.