מזראטי הציגה בתערוכת ניו יורק גרסה ספורטיבית לרכב הפנאי מזראטי לבנטה. הגרסה החדשה נקראת "טרופאו" (Trofeo; גביע באיטלקית) – כינוי ששירת את מזראטי מספר פעמים בעבר בגרסאות ספורטיביות קיצוניות, והיה גם שמה של ליגת מירוצים של מזראטי למכוניות חד-מושביות.

מזראטי לבנטה טרופאו – מנוע של פרארי, מחיר בהתאם
 
לב חדש
לב העניין בטרופאו הוא המנוע – בנזין V8 בעל שני מגדשי טורבו בנפח 3.8 ליטר, המבוסס על מנוע הטורבו של פרארי (3.9 ליטר). בטרופאו מפיק המנוע 600 כ"ס ב-6250 סל"ד ו-74.4 קג"מ ב-2250-5000 סל"ד. השאר ללא שינוי: תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה והנעה כפולה. הביצועים מרשימים – 3.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ו"מעל 300 קמ"ש". זה, אגב, לא השיא בתחום; ללמבורגיני אורוס נתון של 3.6 שניות ולג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק 3.5 שניות (ל-97 קמ"ש).
 
מזראטי לבנטה טרופאו – מנוע של פרארי, מחיר בהתאם


למרות המנוע החדש והגדול, משקל הגרסה החדשה גבוה ב-60 ק"ג בלבד ביחס לגרסאות ה-V6 בנזין (כעת 2170 ק"ג) – ולמרות התוספת, חלוקת המשקל נותרה 50:50 בין הסרנים. בשונה מגרסאות אחרות של לבנטה, בטרופאו, ברירת המחדל היא הנעה אחורית, ורק עם אובדן אחיזה מועבר מומנט לסרן הקדמי (עד 50%).

מזראטי לבנטה טרופאו – מנוע של פרארי, מחיר בהתאם
 
ויש עוד
לטרופאו מצב נהיגה ספורטיבי ('קורסה') המשנה, בין השאר, את ניהול המנוע, תיבת ההילוכים והמתלים, וגם בקרת שיגור, לזינוק אופטימלי. מזראטי שילבה בגרסה החדשה מערכת הנקראת "IVC" (בקרת רכב משולבת; הוצגה כבר בגיבלי), שלדבריה היא ESP משופר; מערכת זו מסייעת ל"נהיגה דינמית מרשימה, ביצועים עדיפים וחוויה אמיתית של נהיגה במזראטי, באמצעות מניעה של חוסר יציבות במקום תיקון 'טעויות נהג', כפי שעושה ESP רגילה".

מזראטי לבנטה טרופאו – מנוע של פרארי, מחיר בהתאם
 
שיפורים נוספים בגרסה החדשה הם הופעה חיצונית שונה, עם פגושים שונים ויעילים יותר מבחינה אווירודינמית, חישוקי "22 במידות שונות מלפנים ומאחור ותאורת 'מטריקס לד'. למערכת הבלימה מלפנים קליפרים בעלי 6 בוכנות וצלחות בילום בקוטר 380 מ"מ ומאחור קליפר בעל בוכנה אחת צפה וצלחות בילום בקוטר 330 מ"מ; מרחק הבלימה מ-100 קמ"ש, כך מזראטי, הוא 34.5 מטרים. שינויים בתוך הרכב כוללים מושבי ספורט, ריפוד עור ייחודי, גימור בסיבי פחמן, בורר הילוכים בעיצוב שונה ומערכת שמע של B&W עם 17 רמקולים.
 
מאוטו איטליה נמסר כי מסירות מזראטי לבנטה טרופאו יחלו בתחילת 2019. המחיר ההתחלתי נקבע על מיליון שקל.