קונצרן הרכב הצרפתי PSA (פיג'ו), שתחת כנפיו נמצאים גם מותגי סיטרואן, DS, ווקסהול ואופל, הודיע על הקמת חטיבת רכב חדשה. תחת השם התכליתי "Low Emission Vehicles Business Unit" - "יחידה עסקית למכוניות נמוכות זיהום" - החטיבה החדשה תופקד על פיתוח גרסאות חשמליות של מכוניות מכלל מותגי הקונצרן.

על-פי תוכניות PSA, שלוש מכוניות חשמליות ראשונות יושקו בתוך שנתיים. בשנת 2019 תוצג פיג'ו 208 חשמלית, לצד 3 קרוסבק של מותג היוקרה DS (רכב פנאי קטן שעדיין לא נחשף). בשנת 2020 תצטרף אליהן פיג'ו 2008 חשמלית.

בהמשך הדרך, החטיבה החדשה תופקד על פיתוח לא פחות מ-40 מכוניות "מחושמלות" - כלומר בעלות הנעת כלאיים מסוגים שונים (עם או בלי טעינה משקע) ודגמים חשמליים בלי סיוע מנוע בנזין. PSA הציבה את שנת 2025 כיעד להשקת מספר המכוניות השאפתני, בין היתר בשל הצורך לעמוד בתקני זיהום מחמירים. כל מותגי הקונצרן יזכו לגרסאות שונות, שיובדלו לפי המיצוב של כל מותג.

פיג'ו הקימה חטיבת חשמליות עצמאית
אלכסנדרה גוויגנרד, מנהל החטיבה החשמלית של PSA


בראש החטיבה החדשה יעמוד אלכסנדרה גוויגנרד, מי שניהל עד כה את פיתוח הדגמים הגדולים והקומפקטיים בקונצרן PSA. הוא יהיה כפוף בהיררכיה הניהולית של הקונצרן ללינדה ג'ונסון, מנכ"ל סיטרואן.