שברולט ספארק תוצע לראשונה עם מערכת בטיחות אקטיבית, כך מודיעה שברולט לקראת שנת הדגם 2019 בארה"ב. בניגוד לישראל, זו מגיעה באמצע השנה ולא ב-1 בינואר, ומחברת UMI נמסר כי הספארק המחודשת צפויה בישראל בתחילת 2019.

במסגרת עדכון אמצע חיים למכונית המיני, שברולט ספארק זוכה לחרטום חדש עם סבכה גדולה יותר ומעוטרת בכרום. מדובר בעדכון דומה לזה בו זכתה במקביל שברולט קרוז (משפחתית קומפקטית).

העדכון הקוסמטי כולל תאורת יום חדשה מסוג לד בחלק מהגרסאות, כמו גם חישוקים חדשים וגווני מרכב שנוספו למבחר. בתא הנוסעים תקבלו תאורת אווירה בגוון חדש (לבן), מערכת מולטימדיה משודרגת ושני שקעי USB מוארים.

46551שברולט ספארק 2015
שברולט ספארק לפני מתיחת הפנים


העדכון החשוב ביותר עם זאת הוא למערכות הבטיחות. מלבד מערכת ההתרעה מפני התנגשות והתרעה מפני סטייה מנתיב, שהוצעו בארה"ב גם קודם לכן (אבל לא בישראל), למערכות הבטיחות מצטרפת לראשונה מערכת אקטיבית - בלימת חירום אוטונומית. זו יכולה להפעיל את הבלמים במידה והנהג לא עושה זאת בעצמו, כדי למנוע פגיעה ברכב לפנים או לצמצם את נזקיה.

בשלב זה לא ברור אם מערכת הבטיחות החדשה תוצע בישראל. למרות שמערכות מקוריות מוצעות בספארק בארה"ב, ב-UMI בחרו עד כה לשווקה בלעדיהן, ולהתקין במקום מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, שאף היא מספקת רק התרעה בלי סיוע פעיל במניעת תאונה.