התצוגה של סיאט בתערוכת ז'נבה התמקדה במותג קופרה החדש, כאשר החדשה העיקרית הייתה הצגת קופרה e רייסר, מכונית מירוץ חשמלית עם הנעה אחורית המבוססת בבירור על סיאט לאון. הדגם הזה מציג אלטרנטיבה לדגמים המשתתפים באליפות TCR בה סיאט משתתפת עם הלאון, ומשמעותה היא שהספרדים רוצים ליזום סבב חשמלי. לצידה ניתן היה לפגוש בראשי המותג.

דיברנו עם סגן נשיא למחקר ופיתוח בסיאט

 
פנינו לחשמול המירוצים
"זו לא מכונית תצוגה אלא אב טיפוס למירוץ" אומר מטיאט רבה, סגן נשיא למחקר ופיתוח וחבר מועצת המנהלים, "באוקטובר אנחנו רוצים לעלות עם המכונית למסלול באירוע של TCR. אנחנו רוצים להריץ את המכונית מחוץ לתחרות כדי להראות את הביצועים. יש כאן 680 כ"ס לעומת 350 כ"ס המותרים בקטגוריה, אבל היא כבדה יותר. היא יכולה להאיץ ל-200 קמ"ש ב-8 שניות. מהירות מרבית היא בעיה במכונית חשמלית, ולכן שיפרנו מאוד את האווירודינמיות. החכמה במכונית כזו היא לנצל נכון את הכוח כדי לעבור את הטווח באופן חשמלי. אנחנו עושים דברים מאוד מעניינים עם קופרה ואנחנו נהנים לעשות אותם.

דיברנו עם סגן נשיא למחקר ופיתוח בסיאט

 
"כרגע אנחנו עובדים על קופרה מתוך הבסיס של סיאט, אבל לאט לאט קופרה יהפוך למותג הרבה יותר עצמאי". לשיחה מצטרף אלחנדרו מסונרו, האחראי על העיצוב בסיאט שאומר כי "ב-2020 נציג מכונית נפרדת. לא נפתח שפת עיצוב חדשה לקופרה, אבל היא תהיה יותר קיצונית, כמו שניתן לראות באבטיפוס למירוצים שהבאנו לכאן".

דיברנו עם סגן נשיא למחקר ופיתוח בסיאט

 
מה המהלך אומר על העיצוב העתידי של סיאט?
"סיאט תמיד תיראה ספורטיבית, והקופרה תיקח זאת צעד קדימה. לא כל מכונית תהיה דומה לאחות מבית סיאט. קופרה תוכל לקבל מראה אישי יותר אבל תיראה שהיא מאותו בית של סיאט".