סוזוקי צפויה להציג עוד השנה דור חדש לחלוטין של הג'ימני, רכב השטח האהוב ואחד מכלי הרכב הוותיקים ביותר בייצור כיום. הדור הנוכחי הוצג בתערוכת טוקיו בשנת 1997, לפני היסטריית באג 2000, פיגועי ה-11 בספטמבר ומי-זוכר-כמה מלחמות בישראל.

סוזוקי ג'ימני - הסוף קרוב, גם ההתחלה


למרות שמידותיו הזעירות ועיצובו החביב הטעו רבים, סוזוקי ג'ימני הוא למעשה מאחרוני רכבי השטח האמיתיים שמשווקים בישראל, ולבטח הזול שבהם. בגלל היכולת הפנטסטית בשטח ולמרות היכולת הבינונית בכביש, לאורך השנים הוא זכה לפופולריות נאה בשוק הישראלי - אפילו ברבעון הראשון של 2018, כשהוא חוגג כבר את תחילת העשור השלישי לחיים, נמכרו ממנו 91 יחידות.

אז מן הסתם שחובבי ג'ימני בארץ ובעולם, וכנראה גם סוזוקי, מתרגשים לקראת הצגת דגם חדש לחלוטין. לפי ריבוי רכבי הניסוי שנעים בעולם עם הסוואה ותכיפות השמועות בנושא, נראה שזה יקרה עוד השנה.

סוזוקי ג'ימני - הסוף קרוב, גם ההתחלה


על-פי דיווח של "אוטוקאר" הבריטי, ייצור הדגם הנוכחי מסתיים בימים אלה, לקראת הכשרת פס הייצור לדור החדש. פרטים רשמיים עדיין אין, אך נראה שבסוזוקי מתכוונים להציע אבולוציה של העיצוב הקופסתי, גם אם הדור החדש צפוי לצמוח במידה מסוימת במידות. וכן, לא לדאוג, הוא גם יציע ככל הנראה את אותה יכולת שטח מפורסמת.

סוזוקי ג'ימני - הסוף קרוב, גם ההתחלה


פרטים נוספים על הג'ימני הבא צפויים בתוך מספר חודשים, כולל בתקווה אישור לשמועות לפיהן תוצע הפעם גם גרסת טורבו (1.0 ליטר). בשלב זה לא ידוע האם השיווק בישראל יחל עוד השנה, או בתחילת 2019.