מרצדס חשפה את הקרוסאובר היוקרתי בתולדותיה. תחת תת המותג מייבאך (Maybach), יצרנית מכוניות היוקרה מכוונת לרכב הפנאי העתידי של רולס-רויס ולבנטלי בנטייגה שישווק גם בישראל. הרכב החדש מכונה "ויז'ן מרצדס-מייבאך אולטימייט לקשרי" (Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury).

מדובר בינתיים בדגם תצוגה, אבל עם סיכויים טובים להגיע לייצור, בשינויים מסוימים כמובן. למשל לא בטוח שההנעה החשמלית תזכה לראות אור פלורסנט של אולם מכירות. לזו ארבעה מנועים נפרדים, אחד לכל גלגל, עם הספק משולב של 750 כ"ס, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וטווח נסיעה של 500 ק"מ בין טעינות. מערכת ההנעה הייחודית יוצרת הנעה כפולה.

יוקרה במקסימום: מרצדס-מייבאך עושה קרוסאובר


מרצדס מבטיחה זמן טעינה קצר במיוחד באמצעות עמדת טעינה מהירה (350 קילו-וואט), רק חמש דקות נדרשות בשביל טווח של 100 ק"מ. דגם סדרתי סביר שיעשה שימוש במנוע בנזין עם או בלי סיוע חשמלי, בדומה ל-S-קלאס.

יוקרה במקסימום: מרצדס-מייבאך עושה קרוסאובר


הקרוסאובר החדש מציג מידות נדיבות - אורך של 526 ס"מ, רוחב של 211 ס"מ וגובה של 176 ס"מ. למרות זאת, הוא מיועד לארבעה בלבד, עם מושבים נפרדים ומהודרים במיוחד. מאחור ניתן לכוונם פחות-או-יותר בכל זווית שתרצו, והאבזור כולל ערכת תה מלאה - כן, כולל קומקום חשמלי - פרחים לבנים גדולים ומסכי מידע ענקיים.

יוקרה במקסימום: מרצדס-מייבאך עושה קרוסאובר


נכון לעתה לא ידוע מתי, אם בכלל, האולטימייט לקשרי יהפוך לדגם סדרתי. אם זה יקרה, צפו לתג-מחיר גבוה אף מזה של ה-S-קלאס.