קיה פיקנטו GT-ליין מושקת בישראל. כפי שצפינו לפני שלושה חודשים, חברת טלקאר, יבואנית קיה, מחזקת את היצע הגרסאות של מכונית המיני עם דגם ה-GT-ליין (GT-Line). מחירה 86 אלף שקל.

הגרסה החדשה מציעה עיצוב "ספורטיבי", והיא יורשת את דגם ה"ספורט" שהוצע בישראל בעבר במרכב שלוש דלתות. הפעם, ה-GT-ליין מוצעת במרכב חמש דלתות, לאחר שקיה הפסיקה את ייצור הפיקנטו שלוש דלתות לחלוטין.

קיה פיקנטו GT-ליין בישראל - סקירה מקיפה


הפיקנטו זוכה בגרסה זו לאיפור ספורטיבי נאה, כמקובל בקו ה-GT-ליין של היצרנית הקוריאנית, שמוצע בחו"ל בשפע דגמים. כך למשל החזית אגרסיבית יותר בזכות עדכונים לכונסי האוויר, לתאורת היום ולפנסי הערפל. יש גם חישוקי "16 (וצמיגי 195/45) במקום "15 בגרסה הבכירה ביותר עד כה.

יש גם תאורת לד אחורית, פתח מפלט כפול ובוהק וחלון גג נפתח. לכל זה נוסף שימוש בגוון אדום לחלקים שונים, בהם מסגרת כונסי האוויר, עיטור חצאיות הצד ותחתית הפגוש האחורי.  הגרסה החדשה תוצע רק עם מרכב בצבע שחור, לבן או טיטניום.

קיה פיקנטו GT-ליין בישראל - סקירה מקיפה


תא הנוסעים זוכה לטיפול דומה וכולל דוושות מאלומיניום, גלגל הגה ספורטיבי קטום וריפוד בצבע שחור משולב באדום. בדומה לגרסת ה-EX שהייתה עד כה הבכירה בהיצע, ה-GT-ליין מציעה בקרת אקלים, מערכת מוטלימדיה מקורית עם מסך "7 ומצלמת נסיעה לאחור. אבזור הבטיחות לא השתנה וכולל מערכת בלימת חירום אוטונומית מקורית ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

קיה פיקנטו GT-ליין בישראל - סקירה מקיפה

 
מבחינה טכנית לא חל שינוי, וה-GT-ליין תציע את מנוע ה-1.25 ליטר (84 כ"ס) ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. מחיר הגרסה החדשה, שזוכה אף היא לאחריות המורחבת (שלוש שנים מלאות ועוד ארבע חלקיות).

*פורסם ב-02.05.18 - נוספה סקירת וידאו