שברולט חשפה את הסברבן RST החדש, לשנת הדגם 2019. רכב הפנאי העצום (אורכו 570 ס"מ ורוחבו 204 ס"מ), יציע כאן לא רק עיצוב ספורטיבי, אלא גם שרירים של ממש.

הדגם החדש מביא איתו מנוע שמונה צילינדרים (V8) בנפח 6.2 ליטר, שהוצע עד כה רק ברכבי פנאי מקבילים של קאדילק ו-GMC. הוא מפיק 420 כ"ס וקרוב ל-64 קג"מ, ומשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה. שברולט לא מספקת נתוני ביצועים, אך להערכתנו צפו לזמן האצה מעמידה ל-100 קמ"ש של פחות משמונה שניות - לא רע בכלל לרכב שלו היה נמכר בישראל, היה מסווג כאן כמשאית.

ענק עם שרירים: שברולט סברבן RST עם 420 כ


מלבד שרירים בריאים, ה-RST מציע גם ערכת עיצוב ספורטיבית הכוללת סבכה קדמית שונה, צמיגי 285/45 עם חישוקי "22, פתח מפלט כפול ובלמים ענקיים - 410 מ"מ עם קליפר בעל שש בוכנות מתוצרת ברמבו. גם המתלים המתכווננים זוכים לטיפול, לטובת יכולת דינמית משופרת.

ענק עם שרירים: שברולט סברבן RST עם 420 כ
שברולט טאהו RST (מימין) וסברבן RST

את ערכת השיפורים החדשה, כולל השינויים הקוסמטיים והמכניים, ניתן יהיה להזמין גם בשברולט טאהו, אחיו ה"קטן" של הסברבן (אורך כולל של 517 ס"מ). שיווק שני הדגמים יחל בקיץ הקרוב בארה"ב, כדגם 2019. לפי שעה אין תוכניות לשיווק הטאהו או הסברבן באופן סדיר בישראל, אך ניסיון העבר מלמד שמדי שנה מגיעים כמה מהם לישראל בייבוא אישי.