פולקסווגן הודיעה כי לא תשתתף השנה בתערוכת פאריז, שתיערך באוקטובר בבירת צרפת. מדובר במכה משמעותית לתערוכה, שנחשבת לאחת הגדולות והחשובות בעולם הרכב, ונערכת מדי שנתיים. פולקסווגן היא יצרנית הרכב הגדולה באירופה והשנייה בגודלה בעולם.

הודעה פולקסווגן מגיעה חודשים ספורים אחרי שגם פורד וניסאן הודיעו על ביטול השתתפותן בתערוכה. יש לציין כי עד לפני שנים ספורות, הודעות שכאלו היו כמעט בלתי נתפסות, אך עם התפתחות השיווק המקוון ובצל המשבר הכלכלי העולמי של העשור שעבר, יצרניות הרכב החלו לחסוך בכל - אפילו במסורת של קרוב ל-100 שנים.

"מותג פולקסווגן בוחן באופן רציף את השתתפותו בתערוכות רכב בינלאומיות", כך נמסר לסוכנות הידיעות רויטרס. ביצרנית מסבירים כי במקום להשתתף בתערוכה, הם יקיימו "אירועי תקשורת שונים" בבירת צרפת במקביל לה.

פולקסווגן לא תציג בתערוכת פאריז


שנה שעברה, פולקסווגן קיצצה גם את השתתפותה בתערוכה החשובה ביותר בגרמניה, פרנקפורט, והסתפקה בנוכחות מצומצמת של מותג היוקרה אודי. הקונצרן החליט גם לוותר על תערוכת דטרויט בשנה הבאה, לאחר שבינואר השנה נוכחותו בתערוכה הייתה דלילה. גם ב.מ.וו ומרצדס ידלגו על תערוכת דטרויט 2019.

למרות היעדרה של פולקסווגן, בתערוכת פאריז תוכלו בכל זאת להתרשם מכלי רכב אחרים של הקונצרן - בהם אודי, פורשה, סקודה וסיאט - שאישרו השתתפותם. בפולקסווגן מציינים כי למרות הביטול השנה, השתתפות בתערוכת פאריז הבאה (בשנת 2020) עדיין אפשרית.