הונדה חשפה גרסת טנדר, לא פחות, של הסיוויק טייפ R החדשה. הרכב, עם תא מטען פתוח ומקום לנהג ונוסע, מבוסס על רכב טרום-ייצור, ומציע מפרט דומה לקומפקטית הספורטיבית.

טנדר עם 320 כ


מהנדסים במפעל הונדה בבריטניה, הם האחראים למכונית התצוגה יוצאת הדופן - מחד טנדר שימושי יחסית, מאידך ספורטיבית חמה - עם מנוע 2.0 ליטר טורבו, 320 כ"ס ו-40.8 קג"מ. הטנדר מציע תיבת שישה הילוכים והנעה קדמית, ממש כמו הטייפ R המשווקת בישראל.

בהונדה מעריכים שרכב התצוגה יכול להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות משש שניות (5.7 בסיוויק טייפ R סדרתית), ולמהירות מרבית מעט נמוכה מזו של גרסת ההאצ'בק - 267 קמ"ש לעומת 272. והם כבר משתעשעים באפשרות של לשלוח את הרכב למסלול הנורבורגרינג בגרמניה, למדידת זמנים וניסיון לקבוע את השיא המאוד חשוב - "טנדר ההנעה הקדמית המהיר בהיסטוריה". אנחנו בעד.

טנדר עם 320 כ


הרכב, שעוצב לתערוכת SMMT השנתית (המקבילה הבריטית לאיגוד יבואניות הרכב הישראלי), נקרא בשם הקוד "פרויקט פי" (P), ואינו מיועד לייצור. אז אם אתם חקלאי שרוצה להגיע במהירות שיא משדה לשדה וחושבים שהונדה צריכה לייצר לכם את הטייפ R טנדר, אולי כדאי שתיצרו איתה קשר.