אסטון מרטין חשפה גרסת AMR לראפיד. וכמו ב-DB11 שהוצגה לאחרונה, גם כאן פירוש הדבר המקסימום של הביצועים - לפחות במונחי יצרנית מכוניות הספורט האלגנטיות.

הראפיד AMR מציעה עיצוב חיצוני אגרסיבי יותר, כולל יחידות תאורה משניות עגולות בהשראת דגמי זגאטו של היצרנית. מתחת למכסה המנוע שוכנת יחידת ה-V12 בנפח 5.9 ליטר, כאן עם 603 כ"ס ו-64.2 קג"מ (588 כ"ס מחוץ לאירופה ובריטניה).

המנוע הקדמי-מרכזי משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ומניע את הגלגלים האחוריים בסיוע דיפרנציאל מוגבל החלקה. הוא מאיץ את המכונית הגדולה וכבדה (1,990 ק"ג לפני נוסעים) מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות ולמהירות מרבית של 330 קמ"ש. מצוין ליום המסלול המשפחתי הבא שלכם.

עם המשפחה ב-330 קמ


מרכב המכונית מיוצר מחומרים מרוכבים, אלומיניום וסיבי פחמן, וכך גם רכיבי שלדה שונים (למשל מערכת העברת הכוח מסיבי פחמן ואלומיניום). שימוש מושכל בחומרים אלו הוביל לחלוקת משקל כמעט מושלמת בין הסרנים - 51% מהמשקל מלפנים ו-49% מאחור, מה שאמור לסייע להתנהגות הכביש.

עם המשפחה ב-330 קמ


ה-AMR מציעה גם שורה של שדרוגים למתלים, בלמים, היגוי וכל מה שיסייע לכם להשחיז עוד עשירית שנייה מזמן ההקפה במסלול הקרוב למקום מגוריכם. היא מורשה כמובן לתנועה בכביש ציבורי, ותציע לטענת היצרנית נוחות נסיעה טובה ביומיום.

עם המשפחה ב-330 קמ


אם כל זה נשמע לכם טוב, כדאי שתכינו מהר את הממון הנדרש. רק 210 יחידות של הראפיד AMR יוצעו בכל העולם, במחיר לא ידוע. בהתחשב במחיר הראפיד הרגילה, החל מ-1.9 מיליון שקל, זול זה לבטח לא יהיה.