אם את או אתה נהגי מירוץ מקצועיים של פרארי, אז היצרנית רוצה להציע לכם מכוניות מיוחדת במינה. קבלו את ה-488 פיסטה "פילוטי פרארי" (Piloti Ferrari, נהגי פרארי), מהדורה מיוחדת של ה-488 פיסטה (Pista, מסלול) שמיועדת רק לנהגי המירוץ של פרארי.

פרארי 488 פיסטה חוגגת בסטייל


היצרנית מציינת באמצעותה את נצחונה בליגת מירוצי הסיבולת של ה-FIA, ה-WEC. פרארי זכתה ב-2017 בתואר הקבוצה והנהגים, ותציע לכן את הפילוטי פרארי רק למי שנמנה על צוות הנהגים שלה (בכל הליגות המתקיימות בעולם).

המהדורה המיוחדת מבוססת על הפיסטה המלהיבה לכשעצמה, מכונית עם מנוע טווין-טורבו בנזין (V8) בנפח 3.9 ליטר, שמפיק 720 כ"ס ומאיץ אותה מעמידה ל-200 קמ"ש בתוך 7.6 שניות (2.85 שניות ל-100). מהירותה המרבית עומדת על יותר מ-340 קמ"ש.

פרארי 488 פיסטה חוגגת בסטייל


גרסת הפילוטי פרארי תוצע בארבעה גוונים לבחירה - "כסוף נורבורגרינג", "אדום מסלול", "כחול טור דה פראנס" ו"שחור דייטונה". היא כוללת כיתוב "פרו" (Pro) המציין את הקטגוריה בה זכתה פרארי ב-WEC, כמו גם את המספר "51" ששימש במכונית המירוץ הרשמית.

פרארי 488 פיסטה חוגגת בסטייל


מלבד זאת תמצאו את צבעי דגל איטליה על המרכב, ובתא הנוסעים רקומים במושבים מאותו החומר שממנו מיוצר דגל איטליה האמיתי. הגרסה המיוחדת, שתוכננה על-ידי תוכנית ההתאמות האישיות של פרארי "טיילור מייד" (Tailor Made, מחויט), לא מציעה שינויים מכניים. מחירה לא פורסם, אך אם אתם במקרה נהגי מירוץ של פרארי אנחנו ממליצים בחום - שלמו כל מחיר. ערכה של מהדורה מיוחדת שכזו רק צפוי לעלות.