שני מרוצים ראשונים בליגת פיג'ו רייסינג התקיימו בשבת האחרונה במסלול המרוצים בערד. זוהי פעם ראשונה בה ליגת יצרנית-יחידה רשמית נערכת בישראל.

במירוצים הראשונים השתתפו שבעה מתחרים בכל מקצה, שארך 12 הקפות. בליגה משתתפות מכוניות זהות מסדרת פיג'ו 208 קאפ.

לאחר מקצה הדירוג שנערך ביום שישי, מהמקום הראשון זינק אור לנגר במכונית מספר 13, לפני זוהר שמשי (מספר 39) ואורי אדיב (מספר 25).

ליגת פיג'ו 208 קאפ יצאה לדרך בישראל - התוצאות

 
בזינוק אדיב ניצל את הניסיון שלו בתחרויות ספורט מוטורי, ועקף את שמשי שירד בהמשך למקום השלישי, ובהמשך נאלץ להילחם על המקום הזה עם אייל דוראון. במקביל, עוזי ירוחם ישב על הזנב של דוראון במקום החמישי.

בתחילת הרבע השלישי של המירוץ, לנגר בלם חזק מדי בכניסה לאחת הפניות, החליק והסתבסב תוך שהוא יורד מהמסלול. אדיב ניצל זאת ולקח את ההובלה, כאשר מאחוריו שמשי, דוראון וירוחם. לנגר התאושש וחזר למסלול במקום החמישי.

בהקפה שאחרי ולאחר לחץ גדול מאוד, דוראון עקף את שמשי וטיפס למקום השלישי, אך בכניסה לפנייה האחרונה נפגע מרכב אחר ונאלץ לרדת מהמסלול. את קו הסיום חצה ראשון אדיב, לפני שמשי ולנגר.

ליגת פיג'ו 208 קאפ יצאה לדרך בישראל - התוצאות

 
במרוץ השני אייל דוראון זינק חזק, ושמר על המקום הראשון לתוך הפנייה הראשונה. עוזי ירוחם, שזינק מהמקום החמישי, נצמד לאור לנגר ומתחיל ללחוץ עליו - עד שהצליח לעקוף ועבר למקום הרביעי. אלא שטעות בהמשך גרמה לו להסתבסב ולאבד את המקום הזה. בסוף המירוץ דוראון סיים ראשון, אדיב שני ושמשי במקום השלישי.