לורין בלאנשט נמצא 25 שנים בפיג'ו, וב-2014 מונה לסגן נשיא בכיר האחראי על אסטרטגיית הדגמים של המותג. בלאנשט מכיר היטב את השוק ואת האתגרים שפיג'ו ניצבת בפניהם, גם בגלל שבתפקידו הקודם היה אחראי על מבחר הדגמים של המותג. 
 
האם יש עתיד למשפחתית הגדולה?
"באירופה היקף המכירות של סגמנט D (משפחתיות גדולות, א.ש) יורד, אבל בעולם, בשווקים כמו סין, ארה"ב ודרום אמריקה הוא עדיין גדול ורווחי. צריך לזכור שזה פלח השוק השני בגודלו בעולם, ולכן הוא חשוב. באירופה זה תחום מאתגר, ולכן החלטנו לשנות את הדרך.
 
"המכוניות ששולטות כאן הן של מותגי יוקרה, אז האסטרטגיה שלנו הייתה ליצור אותה חבילה ולהעניק אותה תחושת מעין-קופה, כמו אודי A5 לדוגמה - במחיר הנמוך בכ-25%. אנחנו רוצים מיקום שונה בשוק, כי ה-508 הקודמת הצליחה רק בצרפת. הראייה שלנו הפוכה מזו של סקודה עם הסופרב, שהיא הרבה מכונית במחיר זול; אנחנו רוצים משהו יוקרתי.

​ראשים מדברים: פיג'ו - בלי דגלים

 
"בעבר היו לנו הצלחות גדולות בתחום עם ה-405 וה-406. גם ה-407 החלה טוב עד שהיו בעיות איכות. לפיג'ו יש מסורת טובה בתחום עוד משנות ה-70, ולכן שמנו על החזית כיתוב של שם הדגם כמו שהיה ב-504. אנחנו מצפים למכירות של 40-30 אלף מכוניות באירופה בשנה. מתוך מכירות של שלושה מיליון כלי רכב בפיג'ו זה לא הרבה, אבל זה בתחום יוקרתי שמביא רווחיות גדולה יותר למכונית".
 
האם אתם רואים בה מכונית דגל. או שיהיו דברים גדולים ויקרים יותר?
"אנחנו לא מחפשים מכוניות דגל אלא לקוחות שמחים. ה-3008 וה-5008 מצליחים ולראשונה מזה שנים יש לנו חמישה כלי רכב שנמכרים היטב והרווחיות שלנו מבוססת עליהם. כרגע יש לנו מצב מאוד מאוזן. עבורנו מכונית דגל זה דבר מיושן - אנחנו רוצים פתרון טוב ללקוח בכל פלח חשוב, וזה מה שמנחה אותנו".

​ראשים מדברים: פיג'ו - בלי דגלים

 
האם תציעו גרסה דומה בסין?
"בסין נמכור גרסה ארוכה וגבוהה יותר עם בסיס גלגלים מוארך. החזית תהיה דומה אבל החלק האחורי שונה. לפי השווקים נחליט מי יקבל את הגרסה האירופאית ומי את הסינית".
 
האם נראה גרסאות כלאיים?
"ב-508 נציג הנעת כלאיים נטענת עם מנוע 225 כ"ס בנזין וטווח חשמלי של 50 ק"מ כבר ב-2019. הנעה כפולה? זה תלוי; ה-508 תהיה עם הנעה קדמית, אבל ב-3008 תהיה לנו גרסה היברידית דומה עם הנעה קדמית וגרסה נוספת עם 300 כ"ס והנעה כפולה".

​ראשים מדברים: פיג'ו - בלי דגלים

 
איך אתם מסתכלים על ההנעה החשמלית?
"ב-2023-2022 לכל המוצרים שלנו תהיה גם גרסה מחושמלת. חשמלי מלא או היברידי-נטען ואולי גם אפשרות לגרסה כזו וכזו. ב-2019 נציג את המכונית החשמלית הראשונה שלנו, והיא תתבסס על מכונית חדשה שבנויה על הפלטפורמה הקטנה ונמכרת בפלח הסופרמיני (כלומר, גרסה חשמלית ל-208 הבאה; א.ש)".
 
אתם מצליחים בתחום רכבי הפנאי. האם אתם חושבים גם על דגם גדול מ-5008?
"אנחנו רואים שסגמנט D ברכבי הפנאי גדל בעולם, אז כשיש שוק גדול וכסף לפתח ולייצר, שווה לבדוק זאת".
 
אנחנו רואים את פיג'ו מנסה לשדרג את מעמד המותג. האם יש מקום למכוניות כמו 301?
"כן. אנחנו צריכים אותה כי היא מתאימה לכל מיני שווקים באזור שלכם ובאפריקה. יש שוק למכונית הזו ונמשיך לפתח אותה בשווקים מסוימים. באירופה לא מכרנו אותה".
 
האם תמשיכו לחזק את הצד הספורטיבי שלכם?
"ב-508 נביא משהו חזק יותר. באופן כללי אנחנו רוצים גרסאות חזקות, כי אנשים אוהבים זאת וזה טוב לתדמית".